Informacje ogólne

Karta kredytowa

Karty kredytowe Millennium to nowoczesny, wygodny i bezpieczny sposób dokonywania codziennych płatności.

Zapłacisz nimi za zakupy i usługi w kraju i za granicą. Sieć akceptacji kart płatniczych w Polsce i na świecie nieustannie rośnie. Wszystkie płatności: w sklepach stacjonarnych i internetowych, jak również wypłaty z bankomatów czy przelewy z karty kredytowej - są wolne od odsetek do 51 dni* (RRSO 18,91%)** Okres bezodsetkowy zarówno dla transakcji gotówkowych, jak i bezgotówkowych, to unikalna oferta Banku Millennium. Jeśli spłacisz całość zadłużenia w terminie podanym na wyciągu - nie zapłacisz odsetek.

Karta kredytowa wyjdzie Ci naprzeciw również wtedy, kiedy zechcesz się zadłużyć. Tym sposobem możesz dokonać potrzebnego zakupu od razu, a zapłacić później, w dowolnie wybranym przez Ciebie czasie. Trzeba tylko pamiętać o spłacie minimum 5% zadłużenia raz na miesiąc oraz regulowaniu opłat.

Szczegóły oferty, w tym zasady korzystania z karty kredytowej oraz informacje o płatnościach, określa Regulamin Kart Kredytowych wydawanych przez Bank Millennium SA oraz Cennik usług – karty kredytowe, dostępne są tutaj oraz w placówkach Banku.

* Karty kredytowe segmentu bankowości prywatnej obowiązuje 56-dniowy okres bezodsetkowy i dotyczy tylko transakcji bezgotówkowych.

Limit kredytowy

Karta kredytowa

Płacąc kartą kredytową korzystasz ze środków Banku. Wraz z kartą otrzymujesz limit kredytowy. Limit to maksymalna kwota, jaką możesz wydać przy użyciu karty, wliczając w to wszelkie transakcje i opłaty oraz ewentualne odsetki.

Bank generuje wyciąg - zestawienie wszystkich dokonanych i rozliczonych w danym miesiącu transakcji. Dzięki temu dowiadujesz się, jaka kwota została przez Ciebie wydana i do kiedy powinna zostać spłacona. Wyciąg możesz otrzymywać w wersji papierowej (pamiętaj o aktualizowaniu adresu korespondencyjnego w systemie Banku!) lub w ekologicznej wersji elektronicznej - poprzez Millenet.

Możesz spłacić całość lub część wykorzystanych środków, minimalna wysokość spłaty to 5%. Jeśli spłacasz całość zadłużenia, korzystasz z nieoprocentowanego kredytu dla transakcji bezgotówkowych oraz gotówkowych nawet do 51 dni (RRSO 18,91%)**!

Spłacając powstałe zadłużenie, odnawiasz swój limit kredytowy.

Najwygodniej spłacać wykorzystane środki poprzez konto osobiste w Banku Millennium (automatyczna spłata karty). Możesz również dokonać przelewu z innego banku lub wpłacić gotówkę na rachunek karty w dowolnym oddziale Banku Millennium.

** Koszt kredytu

Przykład reprezentatywny dla kart kredytowych Millennium Visa/MasterCard Impresja:

Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 12,01%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów): 4 000,00 zł, całkowita kwota do zapłaty: 4 271,23 zł, oprocentowanie zmienne 7,2%, całkowity koszt kredytu: 271,23 zł (w tym: suma opłat miesięcznych za obsługę karty kredytowej 87,89 zł, odsetki 183,34 zł), przy założeniu, że przyznany limit kredytowy zostaje wypłacony od razu w pełnej wysokości w trybie transakcji bezgotówkowej i jest spłacany w 12 miesięcznych równych ratach w wysokości 355,93 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 04.01.2021 r. na reprezentatywnym przykładzie.

Organizatorem Programu „Moneyback dla kart Impresja” trwającego od 01.01.2021 do 31.12.2021 r. jest Bank Millennium S.A. Program skierowany jest do posiadaczy kart „Millennium Visa Impresja” i/lub „Millennium Mastercard Impresja” wydanych na podstawie umów: zawartych do 30.04.2013 r. albo od 11.11.2019 r., albo do których po dniu 28.11.2020 r. zawarto aneks zmieniający postanowienia dotyczące zasad oprocentowania Rachunku Karty. Zasady Programu zawarte są w Regulaminie Programu „Moneyback dla kart Impresja”. W przypadku Empik, Sony Centre, Smyk oraz Cinema City zwrot 5% dotyczy transakcji dokonanych w punktach stacjonarnych, w przypadku Inter Cars wyłącznie zakupów online na stronie www.intercars.pl. Nie obowiązuje dla Weekend Max Mara.

Bank każdorazowo ocenia zdolność i wiarygodność kredytową Wnioskodawcy przed przyznaniem karty kredytowej; w uzasadnionych przypadkach może odmówić przyznania karty. Opłaty, oprocentowanie oraz inne szczegóły zawarte są w Cenniku usług – karty kredytowe, Regulaminie kart kredytowych wydawanych przez Bank Millennium SA, Regulaminie Programu „Moneyback dla kart Impresja”, dostępnych w placówkach Banku oraz na stronie www.bankmillennium.pl. Szczegóły oferty dostępne również w TeleMillennium pod numerem 801 331 331 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).

Karty dodatkowe

Karta kredytowa dodatkowa

Karta dodatkowa wydawana jest na wniosek posiadacza karty głównej i może ją otrzymać wybrana osoba powyżej 13 roku życia.

Transakcje dokonane kartą dodatkowa obciążają rachunek karty głównej, a posiadacz karty korzysta z limitu karty głównej. Jako posiadacz karty głównej decydujesz o wysokości dziennych limitów transakcji bezgotówkowych i gotówkowych na karcie dodatkowej.

Usługi

Posiadacz dodatkowej karty ma możliwość korzystania z usługi Pakiet Bezpieczeństwa, w ramach której oferowane są: pakiet ubezpieczeń Ochrona karty oraz pakiet powiadomień SMS o transakcjach dokonanych kartą. 

Posiadacze dodatkowych kart: Millennium Alfa, Millennium Impresja, złotych kart kredytowych Millennium oraz karty platynowej, mogą korzystać z pakietów: Assistance lub Concierge zapewniających wsparcie w nieprzewidzianych sytuacjach oraz pomocnych na co dzień (m. in.: rezerwacje biletów, dostarczenie kwiatów). Dodatkowo posiadacze kart złotych i platynowej mają możliwość korzystania z pakietu Ubezpieczenie w podróży zagranicznej. Pamiętaj, że ochrona w ramach Ubezpieczenia w podróży na karcie dodatkowej zaczyna się w momencie, kiedy Posiadacz karty dodatkowej dokona pierwszej płatności kartą poza granicami kraju!

Jak zastrzec

W celu zastrzeżenia karty wystarczy zadzwonić:


+48 22 598 41 14 - zastrzeganie wszystkich kart Banku Millennium (dostępny 24h/dobę)
  801 12 7000 - Numer Linii Prestige dostępny z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych
+48 22 598 41 33 - Numer Linii Prestige dostępny z telefonów komórkowych oraz z zagranicy