Konto Prestige World

O koncie

Konto Prestige World to znacznie więcej niż rachunek osobisty

Oprócz obsługi bankowej na światowym poziomie, Konto Prestige World zapewnia wygodne zarządzanie finansami i dostęp do oferty Prestige. Posiadacze Konta mogą również korzystać z dodatkowych przywilejów, dzięki którym życie codzienne i podróżowanie wkraczają na nowy, wyższy poziom.

Wybierając Konto Prestige World z Pakietem Bardzo Pomocnym, można korzystać z pomocy medycznej i fachowców oraz dodatkowego ubezpieczenia Dokumenty w Podróży i Concierge.

Konto Prestige World prowadzone jest bezpłatnie w przypadku miesięcznych wpływów na rachunek min. 10 tys. zł (w poprzednim miesiącu lub jako średnia z ostatnich 3 miesięcy) i min. 1płatności kartą do konta w miesiącu. Wypłata z bankomatu w walucie obcej przeliczana jest na PLN, co wiąże się z dodatkową marżą określoną w cenniku usług dot. kart debetowych. Za wypłaty z bankomatów za granicą ich operatorzy mogą pobierać opłaty niezależne od Banku pod warunkiem poinformowania Posiadacza karty przed dokonaniem operacji. Opłata ta nie jest przychodem Banku Millennium S.A.

Do konta oferowane jest opcjonalne ubezpieczenie "Pakiet Bardzo Pomocny" uprawniające do 7 świadczeń assistance (medycznych/technicznych). Ubezpieczenie jest bezpłatne przez pierwsze 12 miesięcy prowadzenia konta. Dla korzystających z Pakietu Bardzo Pomocnego dodatkowo bezpłatnie zapewnione jest ubezpieczenie Dokumenty w Podróży i Concierge.

Opłaty, oprocentowanie i inne szczegóły oferty zawarte są w cennikach usług dot. prowizji i opłat, kart debetowych, stóp procentowych oraz w Regulaminie ogólnym świadczenia usług bankowych dla osób fizycznych w Banku Millenium SA, Regulaminie Oferty oraz Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Pakiet Bardzo Pomocny, Karcie Produktu – Pakiet Bardzo Pomocny, Warunkach grupowego ubezpieczenia Dokumenty w Podróży i Concierge, Karcie produktu – Dokumenty w Podróży i Concierge, dostępnych w placówkach Banku oraz na stronie Cenniki i regulaminy.


Pakiet Bardzo Pomocny to:

  • pomoc medyczna - w razie nagłej choroby lub nieszczęśliwego wypadku, zapewniamy m.in. wizyty domowe lekarza i pielęgniarki,
  • pomoc techniczna - zapewniamy m.in. interwencję hydraulika,elektryka, ślusarza, szklarza oraz naprawę sprzętu AGD/RTV/PC w razie różnych zdarzeń losowych,
  • pomoc IT - obejmująca m.in. naprawę smartfona, telefonu, tabletu, zakup urządzenia w przypadku kradzieży.

Dokumenty w Podróży i Concierge to:

  • skuteczna pomoc w razie utraty dokumentów tożsamości za granicą,
  • bogaty pakiet usług concierge.

Dowiedz się więcej

Linia Prestige

Konsultanci Linii Prestige przez całą dobę udzielają szczegółowych informacji oraz realizują dyspozycje Klientów.

801 12 7000
numer dostępny z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych

Jak otworzyć

W naszych oddziałach

Wybierz najbliższy oddział

Przez telefon

Skorzystaj z formularza kontaktu - nasz Doradca Prestige zadzwoni do Ciebie

Linia Prestige

Zadzwoń do nas

801 12 7000