Zaktualizuj przeglądarkę internetową do najnowszej wersji, aby dalej korzystać ze wszystkich funkcji i zwiększyć swoje bezpieczeństwo w internecie.
Zaktualizuj przeglądarkęDobry Start 300+ to rządowy program wsparcia, w ramach którego rodziny raz w roku otrzymają na każde uczące się w szkole dziecko jednorazowe świadczenie na wyprawkę szkolną w wysokości 300 zł, niezależnie od dochodów:
Wypełnij i złóż wniosek o świadczenie w Millenecie.
Wniosek trafia do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, gdzie jest rozpatrywany.
Świadczenie otrzymasz po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku w ciągu maksymalnie 2 miesięcy.
Ważne informacje
Reklamacje
Program Dobry Start to program rządowy, w którym wnioski można składać po zalogowaniu do konta w Banku. Warto wiedzieć, za co przy tej okazji odpowiada Bank, a za co ZUS.
odpowie na pytania i reklamacje dotyczące:
odpowie na pytania i reklamacje dotyczące:
Bank nie weryfikuje danych, które wprowadzasz we wniosku i załącznikach, nie posiada również informacji dotyczących dalszej obsługi wniosku przez ZUS oraz nie rozpatruje reklamacji związanych z wypełnieniem wniosku, danymi wymaganymi we wniosku lub interpretacją zapisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 czerwca 2021 roku w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu Dobry Start.
Bank Millennium przyjmuje i rozpatruje reklamacje zgodnie z przyjętymi w Banku zasadami opisanymi w Regulaminie ogólnym świadczenia usług bankowych dla osób fizycznych..
Bezpieczeństwo
Wniosek Dobry Start dostępny jest wyłącznie w Millenecie po zalogowaniu do konta. Bank nie wysyła do Ciebie żadnych wiadomości e-mail z linkami do wniosku. Takie wiadomości są przykładem „phishingu” i mają na celu wyłudzenie danych Klientów. Bank nie prosi o instalację żadnych programów w celu wypełnienia wniosku. Wszelkie aktywności tego rodzaju należy zgłaszać pracownikom Banku. W miarę możliwości prosimy o zachowanie podejrzanych e-maili – ułatwią nam one zidentyfikowanie problemu.
W trakcie składania wniosku Bank nie prosi o podanie H@sła SMS. Prośba o podanie H@sła SMS zostanie wyświetlona dopiero na zakończenie składania wniosku.
Wszelkie SMS-y i wiadomości e-mail proszące o podanie jakichkolwiek danych w związku z programem Dobry Start warto zweryfikować najpierw z pracownikiem Banku.
Ze względów bezpieczeństwa czas trwania sesji w Millenecie jest ograniczony; po jego upływie następuje wylogowanie z Millenetu, a dane wprowadzone we wniosku zostają automatycznie zapisane. Czas trwania sesji sprawdzisz pod przyciskiem „Wyloguj" w Millenecie.
Logując się do Millenetu, należy zawsze upewnić się, czy połączenie jest szyfrowane, sprawdzając, czy adres strony w oknie przeglądarki rozpoczyna się od https:// oraz czy na pasku u dołu lub u góry ekranu (w zależności od wykorzystywanej przeglądarki) pojawia się ikona z zamkniętą kłódką – jej obecność potwierdza, że strona jest zabezpieczona certyfikatem bezpieczeństwa, a połączenie jest szyfrowane. Po kliknięciu na kłódkę należy sprawdzić poprawność oraz aktualność certyfikatu. Należy zwrócić uwagę, że tylko połączenie poprawnego adresu oraz poprawnej treści certyfikatu może gwarantować, że strona jest legalna i nie jesteśmy celem ataku „phishingowego”.
Bank nigdy nie prosi o podanie hasła jednorazowego (H@sła SMS) podczas logowania ani o podanie więcej niż jednego kodu z danego narzędzia przy wykonywaniu jednej transakcji.
Aby uniknąć zainfekowania komputera niebezpiecznymi wirusami, należy korzystać z legalnego oprogramowania i regularnie je aktualizować. Trzeba też dbać o bezpieczeństwo własnego komputera poprzez stosowanie aktualizowanych na bieżąco programów antywirusowych oraz firewalla. Jeżeli tylko jest to możliwe, podczas korzystania z bankowości internetowej należy używać własnego komputera.