Płatności internetowe

Bank Millennium udostępnia swoim Klientom nową usługę Płatności Internetowe. Jest to usługa ułatwiająca realizację płatności przez Internet, za pomocą przelewu z rachunku w Banku Millennium.
  • Jak to działa?

    Dzięki nowej usłudze możesz szybko i wygodnie zapłacić za zakupy internetowe.

    Płatności Internetowe są równie bezpieczne jak inne przelewy w Millenet - potwierdzone są H@słemSMS.

    Usługa dostępna jest 24h na dobę.

     

    Jak działają Płatności Internetowe?

    1. W sklepie internetowym jako formę płatności wybierz Millennium - Płatności Internetowe.

    2. Po przejściu do strony logowania zaloguj się w taki sam sposób jak do Millenetu.

    3. Sprawdź dane w automatycznie wypełnionym formularzu przelewu, wybierz rachunek źródłowy.

    4. Zatwierdź płatność HasłemSMS wysłanym na Twój numer telefonu komórkowego.


  • Dlaczego warto?

    • Wygoda - formularz przelewu jest automatycznie wypełniany danymi przekazanymi przez sklep, wystarczy wybrać rachunek źródłowy i zatwierdzić przelew.
    • Bezpieczeństwo - płatność wykonujesz za pośrednictwem bezpiecznego systemu bankowości internetowej Banku Millennium, a każdą płatność zatwierdzasz jednorazowym H@słemSMS.
    • Szybkość - sklep natychmiast otrzymuje informację o wykonaniu płatności.
    • Dostępność - płatności możesz dokonać z dowolnego miejsca, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu (również w czasie nocnego przetwarzania systemu banku).

  • Dla kogo?

    Klient Banku Millennium spełniający poniższe warunki może korzystać z usługi Płatności Internetowej:

    • posiada aktywny rachunek bieżący PLN w Banku Millennium,
    • ma aktywny dostęp do systemu transakcyjnego Millenet dla klientów indywidualnych/mikrobiznesu,
    • ma aktywowane H@słaSMS,
    • posiada na rachunku wystarczające środki do zrealizowania płatności.

  • Partnerzy

    Partner Logo

    BluePay jest uznanym dostawcą innowacyjnych systemów informatycznych dla sektora bankowego i ubezpieczeniowego.

    Oferowane rozwiązania umożliwiają prowadzenie kompleksowych działań transakcyjnych i rozliczeniowo-sprzedażowych realizowanych wielokanałowo. Jednym z głównych atutów oferty jest wsparcie przed i posprzedażowe zapewniające profesjonalną obsługę w ramach współpracy.

    W trakcie 10 letniego funkcjonowania Spółka opracowała kilkadziesiąt innowacyjnych rozwiązań, które z powodzeniem wykorzystywane są w działalności operacyjnej przez największe instytucje finansowe funkcjonujące na naszym rynku. Wybrane rozwiązania zostały nagrodzone przez branżowe instytucje i wydawnictwa.

    Dzięki Bluepay masz możliwość dokonywania płatności w Markecie ubezpieczeniowym:

    www.millennium-ubezpieczenia.pl

     

    Płatności za faktury elektroniczne:

    Vattenfall S.A. - www.vattenfall.pl

    Telekomunikacja Polska S.A. - www.eplatnoscitp.pl


    Biuro obsługi klienta:

    Czynne od 7:00 do 22:00 pn.-pt.
    Tel. +48 58 760 48 22 lub 0 801 800 822.
    Składanie reklamacji: bok@bluemedia.pl

        

    Dotpay specjalizuje się w projektowaniu, zarządzaniu i obsłudze globalnych płatności internetowych, gotówkowych, płatności realizowanych za pomocą telefonów.

    Od roku 2000 do 2008 roku Spółka działała pod nazwą AllPay i była pierwszą polską firmą, która wprowadziła obsługę transakcji internetowych pomiędzy kupującymi a sprzedającymi do polskiego e-commerce.

    Biuro obsługi klienta:

    Czynne od 9:00 do 16:00 pn.-pt.
    Tel. +48 12 688 26 00
    Składanie reklamacji: bok@dotpay.pl

    eCard S.A. to niekwestionowany lider w branży obsługi płatności w Internecie oraz jedyna spółka akcyjna oferująca kompleksowe rozwiązania płatnicze w sieci obejmujące zarówno karty płatnicze jaki i ePrzelewy. Usługi dostosowane są również do środowiska Call-Centre, IVR oraz obsługi stałych zleceń płatniczych.

    Klientami eCard jest ponad 800 firm, w tym liderzy w swoich branżach, tacy jak PLL LOT S.A., Polkomtel S.A., Canal+ Cyfrowy Sp. z o.o., Agora S.A., Euro-Net Sp. z o.o. Agito S.A. i wiele innych.

    Biuro obsługi klienta:

    Czynne od 8:00 do 18:00 pn.-pt.
    Tel. +48 22 493 44 44
    Składanie reklamacji: bok@ecard.pl

    PayByNet to bezpieczny system płatności internetowych oparty na poleceniu przelewu, zaprojektowany specjalnie na potrzeby handlu elektronicznego. Informacja o dokonaniu wpłaty jest przekazywana do sklepu internetowego w trybie online. Przelew realizowany jest bezpośrednio pomiędzy rachunkami zleceniodawcy i beneficjenta, bez użycia rachunków pośrednich.

    PayByNet to system opracowany przez Krajową Izbę Rozliczeniową S.A., która od 17 lat sprawnie i bezpiecznie realizuje usługi rozliczeniowe za pośrednictwem systemów ELIXIR® i EuroELIXIR. KIR S.A. opracowuje i wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania z dziedziny wymiany informacji elektronicznej, które wywierają znaczący wpływ na tworzenie i rozwój polskiej e-gospodarki.

    Obecnie przy pomocy systemu PayByNet można dokonywać płatności między innymi w następujących serwisach internetowych:

    Merlin.pl - jeden z największych polskich sklepów internetowych.
    Lataj.pl - serwis sprzedaży biletów lotniczych oparty o nowoczesne technologie wyszukiwania najkorzystniejszych taryf.
    Iform.pl - największa w Polsce internetowa baza ponad 6 000 aktywnych formularzy elektronicznych.
    Zapoznaj się z pełną listą sklepów.

    Przelewy24.pl to serwis stworzony i eksploatowany przez firmę Dialcom24. Od początku swojej działalności wytycza standardy dla innych polskich serwisów obsługujących płatności internetowe. Serwis od paru lat dostarcza największą w Polsce ilość metod płatniczych i jest pod tym względem nadal bezspornym liderem. Ten najistotniejszy dla sukcesu w e-commerce element został doceniony przez wielu kluczowych klientów takich jak: Onet.pl S.A., Gratka, Inotel S.A., Orkla Press Polska, Axel Springer Polska i Vogel Verlag. Najwyższy poziom usług zapewniają posiadane certyfikaty, stale ulepszane rozwiązania informatyczne oraz wdrożona polityka bezpieczeństwa.

    Biuro obsługi klienta:

    Czynne od 8:00 do 22:00 pn.-pt.
    Tel. +48 61 867 92 53 lub 0 801 003 324
    Składanie reklamacji: serwis@przelewy24.pl

    Platnosci.pl - system należący do spółki PayU S.A.

    PayU S.A. łączy innowacyjne rozwiązania, bezpieczeństwo i niezawodność technologiczną oferując skuteczne wsparcie dla eBiznesu. Jako Agent Rozliczeniowy spółka nadzorowana jest przez Prezesa Narodowego Banku Polskiego. Domeną PayU jest integracja istniejących i tworzenie nowych usług w zakresie płatności online oraz dostarczenie narzędzi ułatwiających działalność handlową w Internecie. O efektach działalności świadczy ugruntowana pozycja lidera na rynku płatności internetowych, zaufanie tysięcy Klientów oraz współpraca z największymi serwisami internetowymi w Polsce.

    Na wyróżnienie zasługują:

    • działalność w formie Agenta Rozliczeniowego, nadzorowana przez Prezesa Narodowego Banku Polskiego,
    • promocja bezpieczeństwa transakcji zawieranych online,
    • wysoka jakość oferowanych usług i narzędzi,
    • doświadczenie w obsłudze największych serwisów internetowych,
    • profesjonalna analiza potrzeb Klientów,
    • elastyczność rozwiązań,
    • potencjał w postaci zespołu kreatywnych i zaangażowanych specjalistów.

    Biuro obsługi klienta:

    Czynne od 9:00 do 17:00 pn.-pt.
    Tel. +48 61 630 60 05
    Składanie reklamacji: pomoc@platnosci.pl

    eService jest jedyną na rynku polskim firmą udostępniającą swoim klientom możliwość kompleksowej akceptacji wielowalutowych transakcji elektronicznych dokonywanych w terminalach POS, Internecie, przez telefon oraz w systemie zleceń stałych.

    Dzięki bezpośredniej współpracy z międzynarodowymi organizacjami płatniczymi Visa, MasterCard, American Express, Diners Club, PayPal oraz bankami w zakresie przelewów elektronicznych, akceptanci współpracujący z eService mogą zaoferować swoim klientom szerokie spektrum dostępnych form płatności.

    Wysoką jakość świadczonych przez eService usług potwierdzają liczne nagrody i wyróżnienia oraz zaufanie grupy niemal 25 tysięcy podmiotów, dla których firma przetwarza dziesiątki milionów transakcji miesięcznie.

    Centrum Obsługi Akceptanta:

    Tel. +48 22 533 22 44
    Składanie reklamacji: coa@eservice.com.pl

    Transferuj.pl to nowoczesny system płatniczy należący do Krajowego Integratora Płatności S.A.

    Podstawowym celem spółki jest wprowadzanie nowoczesnych technologii pozwalających klientom w łatwy i bezpieczny sposób dokonywać płatności za zakupione w sieci Internet produkty i usługi.

    KIP S.A. zajmuje się tworzeniem kompleksowych rozwiązań oraz szerokiej gamy usług dopasowanych do wymogów klientów. Stale pracuje nad integracją nowych sposobów płatności i sukcesywnie rozszerza ilość oferowanych usług.

    Infolinia:

    Czynna od 9:00 do 22:00 pn.-pt.
    Tel. +48 61 668 2 778 lub +48 12 350 2 477 lub +48 22 37 90 277.

    Formularz kontaktowy: transferuj.pl/formularz.html