Już wkrótce bankowość internetowa Millenet nie będzie dostępna w tej przeglądarce internetowej, a na stronie internetowej niektóre elementy mogą wyświetlać się nieprawidłowo. Już teraz zainstaluj inną przeglądarkę i korzystaj z Millenetu oraz strony bezpiecznie i wygodnie.Potrzebujesz pomocy?
W razie wystąpienia zdarzenia objętego ochroną ubezpieczeniową, przed podjęciem jakichkolwiek działań we własnym zakresie skontaktuj się niezwłocznie z Centrum Alarmowym, dzwoniąc pod numer telefonu (22) 205 50 58, czynnym 24/7 i podaj następujące dane:
imię i nazwisko,
dokładny adres miejsca zamieszkania,
6 pierwszych cyfr numeru karty, które określą jej rodzaj,
numer telefonu, pod którym można skontaktować się z Ubezpieczonym lub wskazaną przez niego osobą,
krótki opis zdarzenia oraz rodzaju potrzebnej pomocy,
wszelkie inne informacje niezbędne Centrum Alarmowemu w celu udzielenia świadczenia Ubezpieczonemu.
Rezygnacja z Assistance Impresja jest możliwa w dowolnym momencie poprzez złożenie oświadczenia o rezygnacji z ubezpieczenia w oddziale Banku Millennium.
W przypadku rezygnacji ochrona ubezpieczeniowa trwa do końca miesiąca kalendarzowego, za który została pobrana ostatnia opłata ubezpieczeniowa.
W razie wystąpienia zdarzenia objętego ochroną ubezpieczeniową, przed podjęciem jakichkolwiek działań we własnym zakresie skontaktuj się niezwłocznie z Centrum Alarmowym, dzwoniąc pod numer telefonu (22) 205 50 58, czynnym 24/7 i podaj następujące dane:
imię i nazwisko,
dokładny adres miejsca zamieszkania,
6 pierwszych cyfr numeru karty, które określą jej rodzaj,
numer telefonu, pod którym można skontaktować się z Ubezpieczonym lub wskazaną przez niego osobą,
krótki opis zdarzenia oraz rodzaju potrzebnej pomocy,
wszelkie inne informacje niezbędne Centrum Alarmowemu w celu udzielenia świadczenia Ubezpieczonemu.
W razie wystąpienia zdarzenia objętego ochroną ubezpieczeniową, przed podjęciem jakichkolwiek działań we własnym zakresie skontaktuj się niezwłocznie z Centrum Alarmowym, dzwoniąc pod numer telefonu (22) 205 50 58, czynnym 24/7 i podaj następujące dane:
imię i nazwisko,
dokładny adres miejsca zamieszkania,
6 pierwszych cyfr numeru karty, które określą jej rodzaj,
numer telefonu, pod którym można skontaktować się z Ubezpieczonym lub wskazaną przez niego osobą,
krótki opis zdarzenia oraz rodzaju potrzebnej pomocy,
wszelkie inne informacje niezbędne Centrum Alarmowemu w celu udzielenia świadczenia Ubezpieczonemu.