Chcesz mieć wszystko w jednym miejscu?

Teraz możesz zalogować się do Millenetu i wygodnie zlecać przelewy z innych banków

Sprawdź dostępność usługiZlecenie przelewu krajowego

Masz konta w innych bankach?

Teraz przelewy z innych banków zlecisz za pośrednictwem Millenetu. Bank Millennium jako pierwszy bank na rynku oferuje swoim Klientom tę możliwość.

  • Znajomość procesu

    Wypełniasz formatkę przelewu, którą dobrze znasz. Cały proces jest przejrzysty i intuicyjny.

  • Weryfikacja danych

    Od razu weryfikujemy część wprowadzonych przez Ciebie danych, dzięki czemu unikniesz błędów.

  • Większa kontrola

    Wszystkie przelewy możesz mieć w jednym miejscu, w Millenecie w sekcji Płatności > Zainicjowane płatności.

Jak zacząć

Sprawdź, co zrobić, żeby w Millenecie zobaczyć swoje konto z innego banku

  1. 1
    Jak zacząć -

    Zaloguj się do Millenetu, zjedź w dół do kafla Finanse 360°. Postępując zgodnie ze wskazówkami dodaj konto z innego banku.

  2. 2
    Jak zacząć -

    W Millenecie zobaczysz teraz kafel ze swoim kontem z innego banku. Kliknij w trzy kropki w prawym górnym rogu kafla.

  3. 3
    Jak zacząć -

    Na odwrocie kafla zobaczysz opcję Przelew krajowy. Kliknij w nią, by zlecić przelew z tego konta.

Nie widzisz opcji Przelew krajowy na odwrocie kafla? Prawdopodobnie przelew z tego konta nie jest jeszcze dostępny. Co ważne, obecnie możesz zainicjować przelew krajowy z rachunku prowadzonego w walucie PLN przez PKO BP, ING Bank Śląski, Santander Bank Polska, Pekao SA, Alior Bank oraz mBank (z wyłączeniem przelewów własnych).

Jak zrobić przelew

Zlecenie przelewu z konta w innym banku jest bardzo proste

Zlecenie przelewu z konta w innym banku jest bardzo proste

  1. Na odwrocie kafla z kontem z innego banku wybierasz opcję Przelew krajowy.
  2. Wprowadź dane do przelewu, wyraź odpowiednie zgody i kliknij Dalej.
  3. Zaloguj się do innego banku i zatwierdź wykonanie przelewu. W Millenecie zobaczysz potwierdzenie.

W Millenecie wszystkie zainicjowane w ten sposób transakcje będą widoczne w sekcji Płatności > Zainicjowane płatności.

Pytania i odpowiedzi

  • Usługa inicjowania transakcji płatniczej (Payment Initiation Service) to możliwość zrealizowania przelewu z konta prowadzonego w innym banku z wykorzystaniem Millenetu.

  • Aktualnie możliwe jest zainicjowanie przelewu krajowego – w PLN z datą bieżącą.

  • Obecnie możesz zainicjować przelew krajowy z rachunku prowadzonego w walucie PLN przez:

    • PKO BP
    • mBank (z wyłączeniem przelewów pomiędzy kontami własnymi Klienta)
    • ING Bank Śląski
    • Pekao SA
    • Alior Bank
    • Santander Bank Polska
  • Wszystkie zlecone przelewy zobaczysz na liście zainicjowanych przelewów po wybraniu z menu Płatności > Zainicjowane płatności. Przelewy, które już zostały zrealizowane przez inny bank, zobaczysz także w historii konta, z którego był robiony przelew.

  • Bank Millennium oferuje usługę inicjowania przelewu z innego banku bezpłatnie. Opłata za wykonanie takiego przelewu może być pobrana przez bank prowadzący konto, z którego robiony jest przelew, jednak będzie to taka sama opłata jak gdyby przelew był wykonywany bezpośrednio w bankowości internetowej danego banku. Inny bank nie może pobierać dodatkowych opłat za to, że przelew był inicjowany za pośrednictwem Banku Millennium.

  • Dzięki najnowszym technologiom oraz dodatkowym elementom autoryzacji korzystanie z usługi jest całkowicie bezpieczne. Cały proces inicjowania przelewu z innego banku przebiega zgodnie z regulacjami dyrektywy PSD2.