Bądź jeszcze bardziej online

Z Millennium ID skorzystasz z usług administracji publicznej i komercyjnych

Potwierdzaj swoją tożsamość
z Millennium ID

  1. w administracji publicznej
  2. w usługach komercyjnych
  1. Sprawy urzędowe online

    Millennium ID to dostęp do serwisów administracji publicznej (np. ePUAP, PUE ZUS, CEIDG) bez wychodzenia z domu. Z nim możesz m.in.: złożyć w urzędach wnioski, deklaracje i podpisać dokumenty online, zgłosić utratę lub zniszczenie dowodu osobistego, wystąpić o Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego, sprawdzić punkty karne i zawnioskować o wydane wtórnika prawa jazdy, sprawdzić historię wizyt i wystawione recepty na Internetowym Koncie Pacjenta.

  2. Umowy zawierasz przez internet

    Z Millennium ID formalności, które dotychczas wymagały Twojej osobistej wizyty, załatwisz przez internet. Nie musisz wybierać się do niektórych ubezpieczycieli, dostawców energii, placówek medycznych czy firm telekomunikacyjnych, by zawrzeć umowę czy zarejestrować usługę.

Co załatwisz z Millennium ID?

  • Administracja publiczna

    Zalogujesz się do serwisów administracji publicznej (np. IKP, CEIDG, ePUAP), złożysz wnioski i oświadczenia, sprawdzisz informacje, np. o ubezpieczeniu społecznym

  • Ubezpieczenia

    Możesz wykupić lub odnowić polisę ubezpieczeniową przez internet u wybranych ubezpieczycieli

  • Medycyna

    Możesz zarejestrować lub autoryzować dostęp do usług i produktów medycznych w niektórych placówkach medycznych

  • Telewizja

    Możesz potwierdzić dostęp do treści ograniczonych wiekowo, opłacić rachunek za media u niektórych dostawców

  • Energetyka

    Możesz przedłużyć umowę z dostawcą energii, złożyć wniosek, otrzymać dostęp do portalu klienta u wybranych dostawców energii

  • Zakupy online

    Możesz uzupełnić dane do dostawy, potwierdzić swój wiek, np. przy zakupach produktów, które wymagają ukończenia 18 lat, jeśli sklep oferuje taką usługę

Z Millennium ID możesz więcej

Możesz korzystać z Millennium ID, jeśli:

  • masz ukończone 18 lat
  • Twoje dane w banku są aktualne
  • Twój dokument tożsamości jest aktualny i nie został zastrzeżony
  • potwierdziliśmy Twoją tożsamość w placówce (np. w czasie zakładania konta)
  • masz dostęp do Millenetu lub aplikacji mobilnej

Jak działa Millennium ID?

  • Wybierz usługę

    Na stronie dostawcy usługi wybierz mojeID jako metodę potwierdzenia tożsamości. Potem kliknij w logotyp Banku Millennium.

  • Potwierdź tożsamość

    Zaloguj się do Millenetu. Jeśli korzystasz z Millennium ID po raz pierwszy, utworzymy dla Ciebie Środek Identyfikacji Elektronicznej, czyli Twoją cyfrową tożsamość. Sprawdź poprawność wskazanych danych i potwierdź. Jeśli korzystasz po raz kolejny, po prostu wyraź zgodę na przekazanie danych do dostawcy usług.

  • Gotowe!

    Wylogujemy Cię z naszego serwisu i przeniesiemy z powrotem do serwisu dostawcy usługi, gdzie dokończysz realizację usługi.

  • Historia zawsze pod ręką

    Jeśli chcesz sprawdzić historię potwierdzania tożsamości z Millennium ID, zaloguj się do konta i wejdź w zakładkę MilleUrząd i Millennium ID.

  • Korzystaj już teraz

    Środek Identyfikacji Elektronicznej możesz utworzyć także bezpośrednio w Millenecie lub aplikacji mobilnej (nie tylko po przekierowaniu od dostawcy usług). Zaloguj się i wybierz Millennium ID z zakładki MilleUrząd.

Profil Zaufany - Twój cyfrowy podpis

Profil Zaufany to bezpłatna metoda potwierdzania tożsamości w serwisach administracji publicznej. Może zastąpić on Twój własnoręczny podpis składany na dokumentach urzędowych. Oznacza to, że bez wychodzenia z domu załatwisz wiele spraw administracyjnych.


Profil Zaufany założysz za pomocą Millennium ID.

Pytania i odpowiedzi

  • Millennium ID to usługa, która pozwala na bezpieczne i w pełni zdalne potwierdzenie Twojej tożsamości. Dzięki niej możesz załatwić wiele formalności, które dotychczas wymagały Twojej osobistej wizyty.

    Z Millennium ID wiele spraw załatwisz szybciej, wygodniej i bez wychodzenia z domu, na dowolnym urządzeniu i w wybranym przez Ciebie czasie, np. skorzystasz z usług administracji publicznej, ale też zawrzesz online umowę z niektórymi operatorami telekomunikacyjnymi, dostawcami energii, placówkami medycznymi. Jednym słowem skorzystasz w wielu miejscach, które świadczą usługi komercyjne.

    Kto może korzystać z Millennium ID?

    Wystarczy, że spełniasz proste warunki:

    • masz ukończone 18 lat
    • Twoje dane w banku są aktualne
    • Twój dokument tożsamości jest aktualny i nie został zastrzeżony (uznajemy polski dowód osobisty, zagraniczny dowód tożsamości, polską kartę pobytu, polski paszport, paszport zagraniczny, ukraiński dowód osobisty wydany po 1.01.2016 r. i zagraniczny paszport dyplomatyczny)
    • potwierdziliśmy Twoją tożsamość w placówce (np. w czasie zakładania konta)
    • masz dostęp do Millenetu lub aplikacji mobilnej
  • W serwisie administracji publicznej lub na stronie dostawcy usługi wybierz mojeID jako metodę logowania lub weryfikacji tożsamości. Następnie kliknij w logotyp Bank Millennium.

    Przeniesiesz się na stronę logowania do Millenetu - zaloguj się do konta i postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie. I gotowe!

  • Profil Zaufany będzie Ci nadal potrzebny do podpisywania online dokumentów i składania wniosków urzędowych. Natomiast jeśli chcesz dalej wygodnie logować się do serwisów administracji publicznej za pomocą banku, skorzystaj z Millennium ID.

    Millennium ID to także usługa o szerszym zastosowaniu - skorzystasz także u niektórych dostawców usług komercyjnych. Jednym słowem - więcej spraw załatwisz online.

    Usługę Millennium ID możesz też uruchomić w aplikacji i Millenecie. Znajdziesz ją w zakładce MilleUrząd.

  • Środek Identyfikacji Elektronicznej to Twoja cyfrowa tożsamość. Zapisane są w nim Twoje najważniejsze i aktualne dane, np. imię, nazwisko, data urodzenia, PESEL, dane dotyczące dokumentu tożsamości. Wykorzystywany jest do elektronicznej weryfikacji Twojej tożsamości.

    Środek Identyfikacji Elektronicznej utworzymy dla Ciebie podczas pierwszej próby skorzystania z Millennium ID.

  • Tak. Dane zapisane w Środku Identyfikacji Elektronicznej w Millennium ID nie są udostępniane dostawcom usług automatycznie, tylko zawsze za Twoją zgodą, po zalogowaniu się do banku. Zawsze widzisz też, które Twoje dane są przekazywane.

    Historię użycia Millennium ID sprawdzisz w aplikacji i Millenecie w zakładce MilleUrząd / Millennium ID.

  • Ukryj pytania Pokaż pozostałe pytania