Ułatwienia dla przedsiębiorców na czas pandemii i po jej zakończeniu

Sprawdź, jak wspieramy przedsiębiorstwa w tym trudnym czasie

Dokumenty podpisuj online

Dokumenty podpisuj online

W Banku Millennium możesz w pełni zdalnie przekazywać i podpisywać dokumenty w wersji cyfrowej. Elektroniczny obieg dokumentów poprzez Millenet dla Przedsiębiorstw pozwala na przekazywanie i odbieranie dokumentów cyfrowych oraz na zawieranie umów przy użyciu podpisu elektronicznego certyfikatem kwalifikowanym. Dzięki temu możemy znacząco skrócić czas związany z obiegiem dokumentów podczas podpisywania umowy.

Rozwiązanie to dostępne jest dla wszystkich Klientów instytucjonalnych oraz firm o rocznym obrocie powyżej 5 mln PLN.

W związku z sytuacją epidemiologiczną w Polsce przypominamy:


  • Ogranicz wizyty w oddziałach i bankuj bezpiecznie z domu, korzystając z aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej
  • Jeśli możesz, zakupy i płatności realizuj online
  • Za płatności w sklepach płać zbliżeniowo telefonem lub kartą
  • Jeśli potrzebujesz gotówki, skorzystaj z bankomatu. Dla większości rachunków wypłaty z dowolnego bankomatu w Polsce są bezpłatne
  • Uważaj na oszustów rozsyłających fałszywe SMS-y o blokowaniu środków na kontach bankowych i pamiętaj o podstawowych zasadach bezpieczeństwa >

Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem na Infolinii oraz odpowiedź na pytania przesłane drogą elektroniczną może być nieco dłuższy niż zwykle. Prosimy o odrobinę wyrozumiałości w tym trudnym dla nas wszystkich okresie. Zapewniamy, że robimy wszystko by jak najszybciej udzielić odpowiedzi na wszystkie pytania.

Możesz bardzo wiele bez ruszania się z domu

Pamiętaj, że w Millenecie dla Przedsiębiorstw masz możliwość zdalnego i bezpiecznego:

  • dodawania dostępów do Millenetu nowym pracownikom oraz rozszerzania dostępów dla istniejących użytkowników, w tym nadawania uprawnień do autoryzacji transakcji,
  • aktywowania aplikacji mobilnej dającej wygodny, szybki i bezpieczny dostęp do firmowych rachunków bankowych (dowiedz się więcej o bankowości mobilnej dla przedsiębiorstw),
  • wykonania wszystkich typów płatności,
  • obsługi kart płatniczych, w tym zmian limitów lub otwarcia nowych kart,
  • otwarcia rachunków dodatkowych w różnych walutach,
  • zamawiania konwojów obsługujących transport gotówki,
  • przesyłania dokumentów dotyczących udzielonych kredytów i faktoringu,
  • realizowania transakcji faktoringowych,
  • zarządzania akredytywami, gwarancjami bankowymi i regwarancjami na każdym etapie realizacji - od wprowadzenia zlecenia do zamknięcia transakcji,
  • zawierania transakcji na rynku walutowym,
  • uzyskania wsparcia poprzez system pomocy online.


Pamiętaj także, że dzięki usłudze Millenet LINK oferujemy również możliwość bezpośredniej integracji systemu finansowo-księgowego Twojej firmy z bankowością internetową Millenet dla Przedsiębiorstw (dowiedz się więcej o usłudze Millenet LINK).

W czasie pandemii Bank utrzymuje dla Ciebie dostępność wszystkich kanałów obsługi oraz możliwość współpracy w zakresie wszystkich produktów i usług


By ograniczać rozprzestrzenianie się wirusa część naszych pracowników pracuje zdalnie z domu, zapewniając jednak pełną dostępność i gotowość wsparcia Twojej firmy. Do Twojej dyspozycji pozostają Doradcy Bankowi – będący pierwszą linią kontaktu we wszelkich sprawach związanych z bieżącą obsługą bankową, a także Konsultanci, Specjaliści w poszczególnych obszarach produktowych oraz dealerzy walutowi. Pomoc techniczna dla kanałów bankowości elektronicznej dostępna jest bez zmian w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 18:00 pod numerem 801 632 632.

Dodatkowo zapewniamy, że Twoje pieniądze są bezpieczne. Więcej informacji na ten temat możesz znaleźć na stronie Bankowego Funduszu Gwarancyjnego. Przypominamy, że dla większości rachunków wypłaty z dowolnego bankomatu w Polsce są bezpłatne.