Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkęSprawdź, co zrobić, żeby w Millenecie zobaczyć swoje konto z innego banku
Zaloguj się do Millenetu, zjedź w dół do kafla Finanse 360°. Postępując zgodnie ze wskazówkami dodaj konto z innego banku.
W Millenecie zobaczysz teraz kafel ze swoim kontem z innego banku. Kliknij w trzy kropki w prawym górnym rogu kafla.
Na odwrocie kafla zobaczysz opcję Przelew krajowy. Kliknij w nią, by zlecić przelew z tego konta.
Nie widzisz opcji Przelew krajowy na odwrocie kafla? Prawdopodobnie przelew z tego konta nie jest jeszcze dostępny. Co ważne, obecnie możesz zainicjować przelew krajowy z rachunku prowadzonego w walucie PLN przez PKO BP, ING Bank Śląski, Santander Bank Polska, Pekao SA, Alior Bank oraz mBank (z wyłączeniem przelewów własnych).