Zaktualizuj przeglądarkę internetową do najnowszej wersji, aby dalej korzystać ze wszystkich funkcji i zwiększyć swoje bezpieczeństwo w internecie.
Zaktualizuj przeglądarkęTymczasowej blokady możesz użyć zawsze, gdy obawiasz się o bezpieczeństwo swojej karty, np. na chwilę się z nią rozstajesz (zostawiasz portfel/torbę w szatni na basenie, siłowni czy u fryzjera) albo idziesz na koncert. Wtedy możesz szybko i wygodnie zablokować kartę w aplikacji mobilnej, a następnie tak samo łatwo ją odblokować. Tymczasowa blokada uniemożliwia dokonywanie płatności z użyciem karty, w tym płatności w Internecie, telefonem oraz wypłat z bankomatów.
Dzięki tymczasowej blokadzie:
Skorzystaj ze skrótu Tymczasowa blokada karty i wybierz kartę, którą chcesz zablokować.
Kliknij Blokuj Tymczasowo.
I już, karta jest bezpieczna! Aby ją odblokować, musisz wpisać H@sło 1.
Włączenie tymczasowej blokady nie jest równoznaczne z zastrzeżeniem karty. Tymczasowej blokady możesz użyć, gdy chcesz na określony czas zablokować kartę, np. idziesz na imprezę masową lub na chwilę się z nią rozstajesz. Natomiast zastrzeżenie karty jest trwałe i nieodwracalne. Zawsze skutkuje wysłaniem nowej karty. Jeżeli masz pewność utraty karty, jej kradzieży czy nieautoryzowanego użycia, natychmiast ją zastrzeż (w aplikacji mobilnej, w Millenecie, przez TeleMillennium lub w oddziale) i zgłoś sprawę na policję. Tylko wtedy przysługuje Ci ochrona przed nieautoryzowanymi transakcjami.
Funkcja tymczasowej blokady karty obejmuje karty debetowe, kredytowe, przedpłacone, w tym główne oraz dodatkowe.
Tymczasowa blokada karty dotyczy wszystkich transakcji z użyciem karty. Po włączeniu usługi nie można:
Podczas tymczasowej blokady karty można jednak wykonać przelew z konta przez Millenet lub aplikację mobilną (m.in. przelew własny, BLIK, krajowy, zagraniczny, podatkowy), a także wpłacić i wypłacić pieniądze z bankomatu za pomocą kodu BLIK (dostępnego w aplikacji mobilnej).
Czas blokady nie jest ograniczony. Kartę możesz zablokować zarówno na chwilę, jak i do końca jej ważności. Pamiętaj jednak, że w trakcie trwania blokady obowiązują standardowe opłaty za kartę i ubezpieczenia, zgodnie z cennikiem.
Z tymczasowej blokady karty możesz korzystać dowolną liczbę razy. Blokadę możesz włączyć i wyłączyć w dowolnym momencie w naszej aplikacji mobilnej.
Przy próbie dokonania transakcji zablokowaną kartą zostaniesz o tym poinformowany SMS-em lub powiadomieniem w aplikacji mobilnej. Blokadę można wtedy szybko usunąć, np. za pomocą widgeta dostępnego przed zalogowaniem w aplikacji mobilnej, a następnie dokończyć transakcję.