Zadbaj, by mieć aktualne dane w banku

Wystarczy nasza aplikacja lub Millenet

O usłudze

Nowy adres? Nowy dowód? Pamiętaj o aktualizacji swoich danych, aby w pełni korzystać z naszych usług. Zrobisz to szybko i wygodnie w aplikacji mobilnej lub Millenecie:

  • możesz zmienić adres korespondencyjny lub dane dowodu osobistego
  • proces jest w pełni bezpieczny - zmianę adresu zatwierdzasz samodzielnie

Jak to działa?

  1. 1
    Jak to działa? -

    W menu górnym wybierz Ustawienia

    Wybierz Dane osobowe, a następnie przejdź do zakładki, którą chcesz zaktualizować. Możesz zmienić dane kontaktowe (jak np. adres korespondencyjny) lub dane osobowe (dane dowodu osobistego).

  2. 2
    Jak to działa? -

    Wprowadź dane

    Aby to zrobić, kliknij Edytuj i wprowadź wymagane dane.

  3. 3
    Jak to działa? -

    Potwierdź dane kontaktowe lub poczekaj na weryfikację danych osobowych

    Dane kontaktowe zatwierdzisz samodzielnie. Na zatwierdzenie danych dowodu osobistego musisz poczekać do 24 godzin. Po zakończeniu procesu sprawdzania danych osobowych otrzymasz wiadomość w skrzynce kontaktowej i SMS z informacją o tym, czy aktualizacja się powiodła.

  1. 1
    Jak to działa? -

    W menu górnym (przy imieniu i nazwisku) wybierz Ustawienia ogólne

    Wybierz Dane osobowe, a następnie przejdź do zakładki, którą chcesz zaktualizować. Możesz zmienić dane kontaktowe (jak np. adres korespondencyjny) lub dane osobowe (dane dowodu osobistego).

  2. 2
    Jak to działa? -

    Wprowadź dane

    Aby to zrobić, kliknij Edytuj i wprowadź wymagane informacje.

  3. 3
    Jak to działa? -

    Potwierdź dane kontaktowe lub poczekaj na weryfikację danych osobowych

    Dane kontaktowe zatwierdzisz samodzielnie. Na zatwierdzenie danych dowodu osobistego musisz poczekać do 24 godzin. Po zakończeniu procesu sprawdzania danych osobowych otrzymasz wiadomość w skrzynce kontaktowej i SMS z informacją o tym, czy aktualizacja się powiodła.

Pytania i odpowiedzi