Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkęO naszym zespole
![-- no alt --](/documents/10184/27705776/Asset_CC_M.png/0567d45e-3387-4c66-9e2e-f8fe849d1b42?t=1574247045000)
- Nasze zadania. Zajmujemy się obsługą telefoniczną, e-mailową i za pośrednictwem czatu – zapewniamy Klientom wsparcie w realizacji celów finansowych i pomagamy w codziennym bankowaniu.
- Różnorodne obszary. Działamy w ramach kilkudziesięciu specjalistycznych zespołów, takich jak: onboarding, wsparcie techniczne i realizowanie dyspozycji Klientów oraz sprzedaż i utrzymanie produktów bankowych.
- Kompetencje. Komunikujemy się w języku polskim, angielskim, rosyjskim i ukraińskim, dzięki czemu zapewniamy naszym Klientom komfort korzystania z naszych usług.
- Liczba pracowników. Nad obsługą Klientów Banku Millennium czuwa ponad 500 osób w centrali w Warszawie oraz około 200 we Wrocławiu.
![-- no alt --](/documents/10184/27705776/Asset_CC_D.png/af7eedc4-56e0-4fe1-bf6f-24ebc2411cf8?t=1574247014453)
Gdzie możesz pracować?
![](/documents/10184/27705776/Gdzie-pracowac-waw-wro-M.png/426b9731-0091-2836-aec3-813819092614?t=1644493229867)
-
1
Aplikacja
Zapoznaj się z naszymi ofertami, dokonaj wyboru i wypełnij formularz rekrutacyjny (na formularzu możesz zaznaczyć, że interesują Cię też inne stanowiska).
-
2
Rozmowa telefoniczna
Zadzwonimy do Ciebie i będziemy chcieli Cię lepiej poznać. W przypadku pozytywnego wyniku rozmowy wstępnej zaprosimy Cię na spotkanie w naszej centrali.
-
3
Spotkanie
Na spotkaniu porozmawiamy o Twoich oczekiwaniach i pracy na wybranym stanowisku. Otrzymasz także zadanie praktyczne do wykonania, które przybliży Ci, jak wygląda praca w bankowości.
-
4
Informacja zwrotna
Z każdą osobą zaangażowaną w proces rekrutacyjny skontaktujemy się telefonicznie lub wyślemy wiadomość e-mail i poinformujemy o wyniku rekrutacji.