Wspieraj Klientów w codziennym bankowaniu

Dołącz do nas i razem z nami dbaj o wysoką jakość obsługi Klienta

O naszym zespole

-- no alt --
  • Nasze zadania. Zajmujemy się obsługą telefoniczną, e-mailową i za pośrednictwem czatu – zapewniamy Klientom wsparcie w realizacji celów finansowych i pomagamy w codziennym bankowaniu.
  • Różnorodne obszary. Działamy w ramach kilkudziesięciu specjalistycznych zespołów, takich jak: onboarding, wsparcie techniczne i realizowanie dyspozycji Klientów oraz sprzedaż i utrzymanie produktów bankowych.
  • Kompetencje. Komunikujemy się w języku polskim, angielskim, rosyjskim i ukraińskim, dzięki czemu zapewniamy naszym Klientom komfort korzystania z naszych usług.
  • Liczba pracowników. Nad obsługą Klientów Banku Millennium czuwa ponad 500 osób w centrali w Warszawie oraz około 200 we Wrocławiu.
-- no alt --

Kogo szukamy?

  • Asystent ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    • pomoc Klientom w codziennym bankowaniu, np. poprzez aktywacje usług, zastrzeżenie karty, udzielanie informacji dotyczących produktów
    • sprzedaż produktów dopasowanych do potrzeb Klientów
    • budowanie długotrwałych relacji z Klientami, opartych na zaufaniu i fachowej wiedzy

  • Asystent ds. Telefonicznej Sprzedaży i Utrzymania Produktów Bankowych

    • telefoniczna sprzedaż i wsparcie w zakresie wyboru produktów i usług
    • budowanie długotrwałych relacji z Klientami, opartych na zaufaniu i fachowej wiedzy
    • realizacja miesięcznych planów ilościowych i jakościowych

  • Asystent ds. Obsługi Korespondencji Elektronicznej

    • obsługa e-maili i czatów dotyczących produktów i usług Banku
    • budowanie długotrwałych relacji z Klientami, opartych na zaufaniu i fachowej wiedzy
    • pomoc oraz rozumienie potrzeb Klientów

Gdzie możesz pracować?

Co oferujemy?

  • umowę o pracę, stałe wynagrodzenie i system premiowy

  • grafik dopasowany do Twoich potrzeb oraz pracę w przyjaznych warunkach, z zachowaniem norm bezpieczeństwa

  • atrakcyjnie zlokalizowane biura w Warszawie i Wrocławiu

  • prywatną opiekę medyczną

  • dostęp do platformy kafeteryjnej z tysiącem zniżek i benefitów, w tym możliwość skorzystania z karty sportowej, biletów do kina, bonów zakupowych i voucherów

  • koleżeńską atmosferę i wsparcie mentora

  • pakiet szkoleń i realne perspektywy rozwoju

  • kuchnię z kawą i owocami

  • produkty Banku Millennium na preferencyjnych warunkach

  1. 1

    Aplikacja

    Zapoznaj się z naszymi ofertami, dokonaj wyboru i wypełnij formularz rekrutacyjny (na formularzu możesz zaznaczyć, że interesują Cię też inne stanowiska).

  2. 2

    Rozmowa telefoniczna

    Zadzwonimy do Ciebie i będziemy chcieli Cię lepiej poznać. W przypadku pozytywnego wyniku rozmowy wstępnej zaprosimy Cię na spotkanie w naszej centrali.

  3. 3

    Spotkanie

    Na spotkaniu porozmawiamy o Twoich oczekiwaniach i pracy na wybranym stanowisku. Otrzymasz także zadanie praktyczne do wykonania, które przybliży Ci, jak wygląda praca w bankowości.

  4. 4

    Informacja zwrotna

    Z każdą osobą zaangażowaną w proces rekrutacyjny skontaktujemy się telefonicznie lub wyślemy wiadomość e-mail i poinformujemy o wyniku rekrutacji.