Dostęp i logowanie


  • Czym są H@sła SMS?
  • H@sła SMS to jednorazowe kody wysyłane SMS-em na telefon komórkowy. W Millenecie H@sła SMS służą do zatwierdzania operacji w systemie bankowości internetowej dla Klientów indywidualnych i firmowych posiadających dostęp do Millenetu za pomocą MilleKodu.


  • Aktywacja H@seł SMS polega na zdefiniowaniu numeru telefonu komórkowego w Banku, na który będą wysyłane jednorazowe hasła do potwierdzania operacji w Millenecie. Aktywacja następuje w procesie zakładania konta bankowego. Jeżeli aktywacja nie była wykonana w oddziale możliwa jest aktywacja zdalna poprzez:

    TeleMillennium

    • Zadzwoń na numer 801 244 357 lub +48 22 598 40 50 (dla połączeń z zagranicy lub telefonów komórkowych)
    • Wybierz obsługę 3 (obsługa H@seł SMS)
    • Wprowadź 8-cyfrowy MilleKod
    • Wprowadź 8-cyfrowe H@sło 1
    • Po chwili połączysz się z konsultantem
    • Konsultant wykona aktywację H@seł SMS w trakcie rozmowy

     

    W Millenecie po wydrukowaniu jednorazowego H@sła 2 w bankomacie Banku Millennium

    • Wydrukuj H@sło 2 w bankomacie Banku Millennium (wymagane jest posiadanie karty debetowej lub kredytowej)
    • Po zalogowaniu do Millenetu system poprosi Cię o podanie numeru telefonu komórkowego, na który będą wysyłane H@sła SMS
    • Po zatwierdzeniu numeru otrzymasz SMS-a z pierwszym H@słem SMS, które należy wprowadzić w Millenecie
    • Na koniec aktywacji system poprosi o podanie wybranych cyfr z wydrukowanego w bankomacie H@sła 2

     

    Zmiana/odblokowanie numeru telefonu dla H@seł SMS odbywa się w identyczny sposób jak aktywacja. Natomiast wyłączenie możliwe jest przez TeleMillennium lub w Millenecie.

    Blokada zdefiniowanego numeru telefonu dla H@seł SMS możliwa jest w Millenecie.


  • Autoryzacja Mobilna to alternatywny sposób potwierdzania operacji wykonywanych w Millenecie. By skorzystać z Autoryzacji Mobilnej niezbędna jest aplikacja mobilna Banku Millennium, w której zatwierdzane będą operacje.


    • By zatwierdzić operację wykonywaną w Millenecie, zaloguj się do aplikacji mobilnej.
    • Po zalogowaniu zobaczysz ekran ze szczegółami wykonywanej operacji.
    • Kliknij „Zatwierdź" i gotowe! Ekran potwierdzenia wykonania operacji zobaczysz w aplikacji i Millenecie.

  • Autoryzację Mobilną aktywujesz łatwo w aplikacji mobilnej. Wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz Autoryzacja Mobilna i postępuj zgodnie z instrukcjami.