Mierz wyżej.

Dołącz do nas i rozpocznij pracę w placówce bankowej lub punkcie sprzedaży Banku Millennium

O naszym zespole

Nasz zespół tworzą wyjątkowi ludzie, których łączy wspólny cel – ciągły rozwój własny, wzajemne wsparcie i dbałość o satysfakcję klienta

Obsługa klientów indywidualnych to kluczowy obszar działalności Banku Millennium. Codziennie dbamy o najwyższą jakość usług i pozytywne doświadczenia naszych klientów. Tworzymy zespół, który łączy różnorodne pasje, doświadczenia i ścieżki zawodowe – bo wierzymy, że to właśnie różnorodność jest naszą siłą. Dołącz do nas i rozwijaj się w środowisku, które wspiera, inspiruje i daje realny wpływ na to, jak wygląda nowoczesna bankowość.

Placówka Banku Millennium lub punkt sprzedaży Millennium MINI to doskonałe miejsca na rozpoczęcie kariery w bankowości. To środowisko, w którym zdobywasz profesjonalne doświadczenie, rozwijasz kompetencje i budujesz swoją ścieżkę kariery. Wierzymy w potencjał naszych pracowników – dlatego inwestujemy w ich rozwój od pierwszego dnia. Większość naszej kadry kierowniczej zaczynała pracę w placówkach banku i przeszła pełną ścieżkę kariery – od stanowisk obsługi klienta po role menedżerskie. To dowód na to, że u nas naprawdę można się rozwijać, zdobywać nowe kompetencje oraz awansować dzięki zaangażowaniu i wsparciu organizacji.

Kogo szukamy?

  • Opiekun / Opiekunka Klienta

    Opiekun / Opiekunka Klienta odpowiada za kompleksową obsługę klientów w placówce – od sprzedaży produktów bankowych, przez realizację transakcji gotówkowych i bezgotówkowych po promowanie cyfrowych rozwiązań bankowych. Aktywnie wspiera klientów w zmianie na wygodne, nowoczesne rozwiązania bankowe i dba o ich komfort w świecie cyfrowym. W codziennej pracy stawia na dobłość o najwyższą jakość obsługi, efektywną komunikację, współpracę zespołową – bo relacje są dla nas równie ważne jak wyniki.

  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży Produktów Bankowych

    Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży Produktów Bankowych pracuje w bankowym punkcie sprzedaży w galerii handlowej. Aktywnie wychodzi do klientów i promuje produkty bankowe. W codziennej pracy koncentruje się na realizacji zadań sprzedażowych, rozmowach z klientami, dbając o dopasowanie oferty do ich potrzeb oraz rozwijaniu swoich kompetencji. To idealna rola dla osób proaktywnych, z inicjatywą, które cenią sobie bezpośredni kontakt z ludźmi i chcą zdobywać doświadczenie w bankowości.

Gdzie możesz pracować?

Ponad 830 placówek detalicznych, w dużych i małych miejscowościach

Co oferujemy?

  • szkolenia przygotowujące do obsługi klienta, produktów bankowych i standardów jakości

  • przejrzystą ścieżkę kariery od Opiekuna / Opiekunki Klienta do Eksperta / Ekspertki Bankowości Detalicznej

  • atrakcyjne wynagrodzenie uwzgledniające staż i rozwój pracownika

  • umowę o pracę (na początek na 12 miesięcy)

  • premię uzależnioną od wyników

  • prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie grupowe, chroniące w kryzysowych sytuacjach Ciebie i Twoich bliskich

  • dostęp do platformy kafeteryjnej z tysiącem zniżek i benefitów, w tym możliwość skorzystania z karty sportowej, biletów do kina, bonów zakupowych i voucherów

  • atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy

  • konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych IMPAKT

Jak dołączyć?

  1. 1
    Jak dołączyć? -

    Aplikacja

    Wybierz interesującą Cię ofertę pracy i wypełnij formularz rekrutacyjny.

  2. 2
    Jak dołączyć? -

    Rozmowa

    Jeśli Twoje kompetencje i doświadczenie odpowiadają profilowi poszukiwanej osoby, zadzwonimy do Ciebie i umówimy się na krótką rozmowę telefoniczną.

  3. 3
    Jak dołączyć? -

    Spotkanie

    Zaprosimy Cię na spotkanie rekrutacyjne z przedstawicielem Zespołu Rekrutacji i Onboardingu oraz menadżerem / menadżerką reprezentującymi dział, do którego aplikujesz. To doskonała okazja, by lepiej się poznać, porozmawiać o wzajemnych oczekiwaniach i odpowiedzieć na Twoje pytania.

  4. 4
    Jak dołączyć? -

    Informacja zwrotna

    Z każdą osobą zaangażowaną w proces rekrutacyjny skontaktujemy się telefonicznie lub wyślemy wiadomość e-mail i poinformujemy o wyniku rekrutacji.

Proces rekrutacji może być modyfikowany w zależności od stanowiska. Na wybrane stanowiska wprowadziliśmy test wiedzy, który daje kandydatom szansę zaprezentowania swoich umiejętności i znajomości zagadnień bankowych.

Po pomyślnym przejściu rekrutacji, składamy ofertę pracy wybranym kandydatom. Jeśli ją zaakceptujesz, rozpoczniemy proces przygotowujący Cię do wdrożenia. Udostępnimy Ci również aplikację onboardingową. Dzięki niej - jeszcze przed rozpoczęciem pracy – zapoznasz się z formalnościami i dowiesz się więcej o naszej organizacji.