Informacje prasowe


02.11.2011

Najwyżej oprocentowane konto oszczędnościowe na rynku

7% w skali roku oferuje Konto Oszczędnościowe w Banku Millennium. Promocja dotyczy każdej kwoty do 100 000 zł.

Teraz do standardowego oprocentowania Konta Oszczędnościowego - 4% w skali roku, Bank Millennium dodał promocyjne, w wysokości 3%, na nowe środki wpłacane na rachunek. Promocyjne oprocentowanie 7% w skali roku obowiązuje do 9 stycznia 2012 roku. Aktualnie jest to najwyżej oprocentowane konto oszczędnościowe na rynku dostępne zarówno dla dużych jak i małych kwot - od 1 zł do 100 000 zł. Pozwala osiągnąć wysoki i pewny zysk bez ryzyka i zamrażania pieniędzy.
Gdy w 2010 r. wprowadziliśmy promocyjne oprocentowanie na Koncie Oszczędnościowym z oferty skorzystało ponad 60 tysięcy osób, a środki zgromadzone na Kontach Oszczędnościowych wzrosły o 1 miliard złotych. To duże zainteresowane Polaków skłoniło nas do ponownej kampanii zachęcającej do oszczędzania. Ponieważ warto odkładać nawet nieduże kwoty, promocyjne oprocentowanie 7% obowiązuje w Millennium już od złotówki. Kolejną zaletą jest bieżący dostęp do ulokowanych środków, co docenią osoby korzystające ze swoich oszczędności na co dzień - komentuje Marek Ubysz, Kierujący Wydziałem Produktów Oszczędnościowych.
Konto Oszczędnościowe - najważniejsze korzyści:
  • oprocentowane aż 7% w skali roku dla nowych środków, wpłacanych podczas promocji
  • bez opłat za otwarcie i prowadzenie konta
  • z możliwością dopłat w każdej chwili
  • z możliwością wypłat bez utraty odsetek
  • bez kwoty minimalnej - każda złotówka procentuje
  • dla nowych i istniejących klientów
O promocyjnym oprocentowaniu Konta Oszczędnościowego Klienci dowiedzą się z nowej kampanii reklamowej, która ruszy wkrótce w telewizji i w prasie. Nowym bohaterem animowanej reklamy telewizyjnej jest zabawny jaszczur, który lubi jeść i leniuchować . Różowy zwierzak wygrał casting mając za konkurentów węża i słonia. Wierzę, że się spodoba. Kampania jest kontynuacją nowego formatu komunikacji, który ma ocieplić wizerunek marki, dotrzeć do szerokiego odbiorcy i odróżnić nas od konkurencji - komentuje Beata Krupińska, Kierująca Departamentem Komunikacji Marketingowej.