Informacje prasowe


15.02.2011

Kampania reklamowa Dobrego Konta Banku Millennium

Bank Millennium rozpoczyna działania reklamowe dla nowego rachunku osobistego - Dobrego Konta.

Dobre Konto to nowy rachunek osobisty, wprowadzony do oferty Banku Millennium 14 lutego br. Cechy wyróżniające Dobre Konto to zwrot 3% wartości wydatków dokonanych kartą do konta we wszystkich sklepach spożywczych, supermarketach i stacjach benzynowych w całej Polsce, darmowe prowadzenie rachunku, brak opłaty za kartę debetową oraz darmowe wypłaty ze wszystkich krajowych bankomatów. Korzyści te dostępne są dla posiadaczy rachunku pod warunkiem spełnienia w danym miesiącu dwóch prostych warunków: miesięcznych wpływów na konto w wysokości min. 1000 zł oraz dokonania miesięcznie min. jednej płatności za zakupy kartą do konta. Niezależnie od spełnienia warunków w danym miesiącu, przelewy internetowe są bezpłatne.
Dobre Konto będzie promowane w szerokim zakresie w mediach. Reklamę rachunku będzie można zobaczyć od 18 lutego br. na antenach stacji telewizyjnych. Zostały przygotowane dwie odsłony reklamy telewizyjnej, podkreślające wyjątkowe korzyści, dostępne dla posiadaczy Dobrego Konta. Kampania będzie prowadzona także w radiu, prasie i w Internecie. W działaniach promocyjnych zostanie wykorzystany także outdoor - billboardy zlokalizowane w pobliżu stacji benzynowych. Reklamy Dobrego Konta będzie można zobaczyć również na ekranach w warszawskim metrze. Przygotowane zostaną także specjalne stanowiska informacyjne w wybranych supermarketach w całej Polsce.
Kampanii towarzyszyć będą materiały BTL - plakaty i ulotki w oddziałach Banku Millennium. Okna placówek zostały wyklejone dużymi naklejkami reklamowymi.