Informacje prasowe


15.09.2011

Animowana reklama Dobrego Konta Banku Millennium

Bank Millennium kontynuuje działania reklamowe dla Dobrego Konta. 16 września br. rozpocznie się kolejna odsłona kampanii, w zupełnie nowej formie wizualnej.

W ramach kampanii przygotowana została animowana reklama telewizyjna, której bohaterem jest różowy ptaszek symbolizujący świat Banku Millennium. Sympatyczny bohater reklamy nagradzany jest za latanie, czyli czynność wykonywaną codziennie. Jest to odniesienie do Dobrego Konta, które zapewnia zwrot wydatków do 50 zł miesięcznie za zwykłe, codzienne zakupy. To pierwsza reklama we wprowadzonym przez Bank Millennium nowym formacie, mającym na celu dotarcie do szerokiego grona odbiorców oraz wyróżnienie na tle działań konkurencji.
Reklama została wyreżyserowana przez Sebastiana Pańczyka, animację przygotował Platige Image. Kreację kampanii przygotowała agencja Change Integrated, wyłoniona do obsługi reklamowej Banku Millennium w efekcie zakończonego w lipcu br. przetargu. Media zakupił dom mediowy Initiative Warszawa.
Reklamie telewizyjnej Dobrego Konta towarzyszyć będzie kampania w prasie, internecie oraz oddziałach Banku.
Dobre Konto to rachunek osobisty, wprowadzony do oferty Banku Millennium 14 lutego br. Cechy wyróżniające Dobre Konto to zwrot 3% (do 50 zł miesięcznie) wydatków dokonanych kartą do konta we wszystkich sklepach spożywczych, supermarketach i stacjach benzynowych w całej Polsce, darmowe prowadzenie rachunku, brak opłaty za kartę debetową oraz darmowe wypłaty ze wszystkich krajowych bankomatów. Korzyści te dostępne są dla posiadaczy rachunku, jeśli w danym miesiącu spełnione zostaną dwa proste warunki: miesięczne wpływy na konto w wysokości min. 1000 zł oraz dokonanie miesięcznie min. jednej płatności za zakupy kartą do konta. Do karty dołączony jest opcjonalny pakiet ubezpieczeń „Bezpieczna Karta" za 2,99 zł miesięcznie. Niezależnie od spełnienia warunków w danym miesiącu, przelewy internetowe są bezpłatne.