27.08.2025
Nowy system dla klientów Biura Maklerskiego

Biuro Maklerskie Banku Millennium wdrożyło nowy system transakcyjny. Klienci zyskują większe bezpieczeństwo, nowy design oraz bardziej intuicyjną obsługę.
Nowy system ePROMAK NEXT zastąpił dotychczasowy ePROMAK Plus. Oferuje nowy design, bardziej intuicyjną obsługę, integrację z zewnętrznymi systemami informatycznymi oraz dostęp w wersji angielskojęzycznej. Rozwiązanie jest otwarte i gotowe do integracji z systemami informatycznymi giełdy oraz Banku Millennium. Umożliwia odbieranie danych rynkowych w czasie rzeczywistym i komunikację z Krajowym Depozytem Papierów Wartościowych. Zapewni też łatwą integrację z nowym systemem transakcyjnym Warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych WATS, czyli Warsaw Automated Trading System, którego uruchomienie planowane jest na listopad.
Biuro Maklerskie potrzebowało rozwiązania, które od strony klienta byłoby nowocześniejsze, bezpieczniejsze i bardziej intuicyjne, a jednocześnie skalowalne, elastyczne i gotowe do integracji wewnątrz banku oraz na zewnątrz. Aby sprostać tym wyzwaniom, zdecydowaliśmy się na implementację systemów ePROMAK NEXT oraz PROMAK NEXT od Asseco Poland. Klienci zyskali dostęp do nowych, bezpiecznych i wygodnych narzędzi, które ułatwiają im codzienne decyzje. Zmiana powinna przełożyć się na zdecydowanie większe zadowolenie naszych użytkowników i jest pierwszym krokiem w kierunku integracji z nowym systemem giełdowym WATS - deklaruje Paweł Baluch, Dyrektor Biura Maklerskiego Banku Millennium.
Cieszymy się, że zrealizowaliśmy ten ambitny projekt i wdrożyliśmy systemy z rodziny PROMAK NEXT – nowej generacji rozwiązań dla biur i domów maklerskich, jeszcze przed uruchomieniem nowego systemu giełdowego. Biuro Maklerskie Banku Millennium dołączyło tym samym do grona liderów technologicznych rynku kapitałowego. Istotnym czynnikiem, który przełożył się na wynik końcowy była współpraca i zaangażowanie oraz profesjonalizm obu zespołów. Wierzymy, że również w przyszłości będziemy realizować nowe projekty i udostępniać innowacyjne usługi dla klientów biura – powiedział Artur Trunowicz, Dyrektor Pionu Rynku Kapitałowego Asseco Poland.
System oferuje dostęp do szerokiego spektrum usług: od podstawowych funkcji, takich jak prowadzenie rachunków inwestycyjnych i obsługa zleceń, szybka realizacja operacji finansowych (wpłaty, przelewy, wypłaty, przewalutowania pomiędzy rachunkiem bankowym klienta a jego rachunkiem inwestycyjnym), przez rozliczenia transakcji giełdowych, automatyczną obsługę zdarzeń korporacyjnych, realizację zleceń zakupu papierów wartościowych na rynku pierwotnym, aż po bardziej zaawansowane rozwiązania — m.in. automatyczne alerty, rachunki do inwestycji w instrumenty pochodne czy day-trading.
Wdrożony system i jego architektura bazująca na mini aplikacjach umożliwia również łatwą rozbudowę oraz szybką integrację z innymi produktami i usługami.
Więcej na: www.millenniumbm.pl