- Za to że masz głowę pełną pomysłów i za to że wiesz, jak nadawać im kształt. Za to, że podejmujesz ryzyko i za to, że potrafisz dopiąć swego. Za to, że Twoja pasja udziela się innym. I za to że zmieniasz czyjś świat. Doceniamy cię za to, że prowadzisz biznes – mówi Radek Kotarski w najnowszej reklamie, zachęcając jednocześnie do otwarcia Konta Mój Biznes, które wspiera firmę i pozwala zyskać nawet 1800 zł premii.
W najnowszych promocjach dla klientów segmentu Biznes Bank Millennium zwalnia z opłaty za prowadzenie Konta Mój Biznes na 2 lata. Oferuje też nawet do 1800 zł premii dla aktywnych klientów. To jedna z najlepszych propozycji na rynku, zwłaszcza dla firm, które w swojej działalności korzystają z pojazdów.
Promocja „Zyskaj z kontem dla Biznesu – edycja druga” dla nowych klientów obejmuje:
- 0 zł za prowadzenie Konta Mój Biznes,
- 0 zł za prowadzenie kont walutowych,
- 0 zł za prowadzenie kont walutowych,
- 9 zł za prowadzenie Konta Biznes.
W ramach drugiej promocji „Zyskaj do 1800 zł dla Twojej działalności” klienci mogą otrzymać premię:
- Do 600 zł – zwrot 8% składki ZUS w 6 kolejnych mies. (max. 100 zł/mies.),
- Do 600 zł – zwrot 8% za wydatki na paliwo w 6 kolejnych mies. (max. 100 zł mies.),
- 600 zł – za podpisanie umowy leasingu na min. 30 000 zł z Millennium Leasing lub podpisanie umowy o terminal płatniczy i zapewnienie na nim wpływów min. 1000 zł.
Konto Mój Biznes przeznaczone jest dla osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą i wspólników spółek cywilnych. Pozostałym formom prawnym bank oferuje Konto Biznes.
Promocja „Zyskaj z kontem dla Biznesu – edycja druga” obowiązuje do odwołania, o czym bank poinformuje na swojej stronie internetowej. Promocja „Zyskaj do 1800 zł dla Twojej działalności” obowiązuje do 30 czerwca 2022 r. Szczegóły obu promocji dostępne są w regulaminach promocji na stronie internetowej banku oraz w placówkach.
Reklamę telewizyjną będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania będzie prowadzona także w internecie. Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja Change Serviceplan. Media zakupił dom mediowy Starcom.