Bank Millennium S.A. używa plików cookie (tzw. ciasteczek), aby ułatwić Ci korzystanie z naszych stron i pokazywać dopasowane treści, w tym promocje i inne personalizowane oferty.
Pliki cookie pomagają nam zrozumieć, w jaki sposób korzystasz ze strony i jak możemy ją ulepszyć.
Nie będziemy pokazywać Ci personalizowanych ofert marketingowych i handlowych.
Klikając przycisk Akceptuję, zgadzasz się na zapisywanie plików cookie, które umożliwią nam wyświetlanie Ci dopasowanych informacji marketingowych na tym urządzeniu. Jeśli chcesz zdefiniować własne ustawienia plików cookie oraz sprawdzić pełną treść zgody, kliknij przycisk Ustawienia.
Szczegółowe informacje o rodzajach, działaniu, łączeniu z innymi danymi, zmianie ustawień lub usuwaniu plików cookie znajdziesz na stronie Polityka plików cookie.
Zgadzam się, aby Bank Millennium S.A. (Bank) korzystał z marketingowych plików cookie zapisywanych na tym urządzeniu podczas korzystania przeze mnie z serwisów Banku Millennium. Chcę, żeby Bank przekazywał mi dopasowane informacje marketingowe, a także pokazywał mi personalizowane produkty i usługi. Dodatkowo Bank może połączyć zebrane w ten sposób dane z innymi moimi danymi posiadanymi przez Bank zgodnie z informacjami na stronie Ochrona danych i polityka prywatności.
Wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili wycofać przez usunięcie plików cookie z urządzenia lub za pomocą przycisku odwołującego zgodę, zgodnie z informacjami zawartymi na stronie Polityka plików cookie.
Jeśli chcesz zaakceptować marketingowe pliki cookie i otrzymywać dopasowane informacje handlowe, kliknij tutaj.
Akceptuję
Akceptuję
Nie akceptuję
Nie akceptuję
Ustawienia
Ustawienia
Powrót
powrót
/ochrona-danych/osobiste2/Retail/Login/MulticodeRequest
Zaktualizuj przeglądarkę internetową do najnowszej wersji, aby dalej korzystać ze wszystkich funkcji i zwiększyć swoje bezpieczeństwo w internecie.
Od 15 maja 2021 r. bankowość internetowa Millenet nie będzie dostępna w tej przeglądarce internetowej, a na stronie internetowej niektóre elementy mogą wyświetlać się nieprawidłowo. Już teraz zainstaluj inną przeglądarkę i korzystaj z Millenetu oraz strony bezpiecznie i wygodnie.
Potrzebujesz pomocy?
Od 15 maja 2021 r. bankowość internetowa Millenet nie będzie dostępna w tej wersji przeglądarki internetowej, a na stronie internetowej niektóre elementy mogą wyświetlać się nieprawidłowo. Już teraz zaktualizuj przeglądarkę lub zmień.
Potrzebujesz pomocy?
Ochrona w razie wypadku w czasie podróży w kraju lub za granicą, w okresie do 60 kolejnych dni dla posiadacza karty i wszystkich osób zamieszkujących pod adresem posiadacza karty (współmałżonek i dzieci w wieku do 25 lat). Rodzina posiadacza karty jest objęta ochroną również w czasie podróży bez posiadacza karty.
Opóźnienie/zagubienie bagażu
Ochrona w przypadku opóźnienia bagażu dłużej niż 4 godziny lub jego zagubienia (opóźnienie ponad 48 godzin) w czasie podróży. Ubezpieczenie obejmuje koszt awaryjnych zakupów, jakie posiadacz karty musiał dokonać dla siebie i podróżujących członków rodziny, jeżeli bagaż nie dotrze w ciągu 4 godzin po przyjeździe do celu podróży.
Hospitalizacja za granicą
Ubezpieczenie zapewnia codzienne odszkodowanie w przypadku hospitalizacji posiadacza karty i członków rodziny przez okres do 30 dni, która wystąpiła w czasie podróży zagranicznej trwającej do 60 kolejnych dni. Rodzina posiadacza karty jest objęta ochroną również w czasie podróży bez posiadacza karty.
Rabunek gotówki z bankomatu
Ubezpieczenie zapewnia ochronę poprzez zwrot gotówki skradzionej w następstwie rabunku w czasie wypłaty w bankomacie lub do maksimum 4 godzin po wypłacie.