Pracownicy Grupy Banku Millennium wspierają planetę w akcji Our People’23: Save the Planet!

Ruszyła akcja Our People’23:Save the Planet! Od 24 kwietnia br. pracownicy Grupy Banku Millennium, poprzez różne aktywności sportowe, zbierają środki na realizację projektów ekologicznych Fundacji Banku Millennium. Akcja ma na celu z jednej strony zachęcenie do aktywności fizycznej, z drugiej zwrócenie uwagi na ochronę środowiska naturalnego, które jest kluczowe dla dobrostanu człowieka.

W akcji mogą wziąć udział wszyscy pracownicy Grupy Banku Millennium, którzy wesprą szczytny cel, jakim jest w tym roku eko-wolontariat Fundacji Banku Millennium. Zostanie on zrealizowany przez pracowników – wolontariuszy, we własnych inicjatywach i pomysłach na ochronę planety.

Wspólna akcja ma promować wartości społeczne, takie jak solidarność, troska o środowisko i zdrowy styl życia.

Podczas tegorocznej inicjatywy "Our People'23: Save the Planet", pracownicy Banku Millennium mają za zadanie zbierać punkty i kilometry za swoją aktywność fizyczną - na nogach, na kołach i ćwicząc – razem lub w grupie. Każdy zdobyty punkt zostanie przeliczony na złotówki, a uczestnicy będą mogli śledzić postępy w specjalnej aplikacji Activy. Akcji będą towarzyszyć wewnętrzne wyzwania i konkursy, integrujące społeczność bankową.

- Niezmiernie cieszymy się z tej inicjatywy. To wyjątkowe wydarzenie dla naszej społeczności, które łączy pracowników w szczytnym celu. Chcemy docierać do świadomości i promować zdrowy, aktywny styl życia oraz „bycie i życie eko”. Dbałość o środowisko i planetę to dzisiaj absolutna oczywistość i konieczność. Nie chcemy tylko mówić, chcemy działać - razem, świadomie i z zaangażowaniem integrować pracowników wokół dobrego celu. W pierwszych dniach akcji w programie zarejestrowało się już ponad 1000 osób – mówi powiedziała Iwona Jarzębska, prezeska Fundacji Banku Millennium.

Aby zwiększyć zainteresowanie akcją i zaangażować swoją społeczność wokół akcji dla planety, Bank Millennium i Fundacja Banku Millennium przygotowały film promujący, w którym wzięli udział pracownicy Banku Millennium. To oni, obok wszystkich uczestników, są ambasadorami akcji. Zachęcamy do obejrzenia filmu.

Film zrealizowała na zlecenie banku i Fundacji Banku Millennium wrocławska agencja kreatywna John Weston Group. Materiał jest dostępny w kanałach wewnętrznych i zewnętrznych Banku Millennium oraz Fundacji Banku Millennium.