Informacje prasowe

Status wniosku hipotecznego dostępny online również dla osób niebędących klientami Banku Millennium

28.12.2020

Udostępnij (F) (T) (L)


Bank Millennium wdrożył kolejny etap projektu cyfryzacji hipotek. Teraz możliwość śledzenia statusu wniosku hipotecznego jest dostępna w aplikacji mobilnej również dla osób, które nie są jeszcze klientami Banku Millennium. Bank wyśle też do nich każdorazowo SMS z informacją o zmianie statusu wniosku.

Teraz, każda osoba, która złożyła wniosek o kredyt hipoteczny w Banku Millennium, ma możliwość wygodnego sprawdzenia statusu tego wniosku w aplikacji mobilnej. Usługa jest dostępna po zainstalowaniu aplikacji Banku Millennium w telefonie, z przycisku na ekranie aktywacji:

Podczas pierwszego wejścia pojawi się ekran z informacją, co jest potrzebne do zalogowania się do usługi. – numer wniosku kredytowego, wybrane cyfry z numeru PESEL lub paszportu oraz H@sło SMS, które bank prześle na numer telefonu podany we wniosku kredytowym.

W ramach usługi w aplikacji mobilnej dostępne są następujące informacje:

  • Aktualny status wniosku z opisem, co się dzieje z wnioskiem na danym etapie
  • Pasek postępu, prezentowany w formie koła
  • Numer wniosku i wnioskowana kwota
  • Imię i nazwisko eksperta prowadzącego wniosek, a w przypadku wniosku złożonego u brokera również dodatkowa informacja o partnerze prowadzącym wniosek
  • Lista poprzednich etapów wniosku

- Jak wcześniej zapowiadaliśmy, to kolejny etap projektu pełnej digitalizacji kredytów hipotecznych. W planach mamy udostępnienie kolejnych rozwiązań, a docelowo uruchomienie zdalnego procesu sprzedaży „end to end” w bankowości elektronicznej - mówi Ania Meunier, Kierująca Wydziałem Kredytów Hipotecznych w Banku Millennium

- Projektując nowe rozwiązania w zakresie hipotek, po raz kolejny spojrzeliśmy na cały proces oczami klientów. Priorytetem było dla nas zapewnienie jak najlepszego doświadczenia w korzystaniu z usługi. Wiemy, że ubieganie się o kredyt hipoteczny to jeden z ważniejszych momentów w życiu, tym bardziej zależało nam na tym, by proces ten przebiegał płynnie i transparentnie. Mamy już sygnały od klientów, że to się udało. Teraz idziemy o krok dalej i proponujemy równie wygodne rozwiązanie osobom, które dotychczas nie korzystały z naszych usług - mówi Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium