Informacje prasowe


15.06.2010

Wybrano finalistów konkursu Banku Millennium

Przez ponad osiem godzin 11-osobowe jury oglądało filmy nadesłane na konkurs Banku Millennium zorganizowany na YouTube. Jury, pod przewodnictwem Grzegorza Kiszluka, redaktora naczelnego magazynu Brief, wyłoniło finałową piętnastkę uczestników. O tym, kto zostanie posiadaczem samochodu BMW i nagród pieniężnych zdecydują w głosowaniu internauci.

Zadaniem uczestników konkursu, który rozpoczął się 10 maja br., było przygotowanie internetowej reklamy Konta 
Internetowego oferowanego przez Bank Millennium. Do wygrania w konkursie są bardzo atrakcyjne nagrody o łącznej 
wartości ponad 180 tysięcy złotych - w tym samochód BMW serii 1 Coupé oraz 4 nagrody pieniężne.
Akcja Banku Millennium jest jednym z najpopularniejszych konkursów przeprowadzonych w serwisie YouTube na całym świecie. Wywołała ona zaangażowanie uczestników i aktywność społeczności YouTube niespotykane dotychczas w branży finansowej i pod tym wzglądem jest dotychczasowo najlepszą akcją konkursową przeprowadzoną na platformie YouTube w skali światowej w tej branży. W ubiegłym tygodniu kanał www.youtube.com/180tysiecy  uplasował się na pierwszym miejscu oglądalności kanałów serwisu YouTube w Polsce - mówi Adam Kwaśniewski, Head of Display & Agencies Google/YouTube.
W sumie nadeszły 384 prace konkursowe spełniające kryteria założone w regulaminie, co oznacza sukces idei konkursu, jego dobry odbiór w środowisku internetowych twórców i potwierdzenie siły Internetu jako medium  reklamowego.
Członkowie jury konkursu brali pod uwagę sposób prezentacji informacji dotyczących nowego Konta Internetowego Banku, oryginalność pomysłu filmu i sposób jego przedstawienia oraz jakość realizacji materiału. Poziom nadesłanych prezentacji był wysoki i w związku z tym jury nie miało łatwego zadania - dopiero po dyskusji wyłoniło finałową piętnastkę. Warto podkreślić olbrzymi ładunek emocji, zaskakujące pomysły, poczucie humoru i różnorodność  wykorzystanych przez autorów środków. W cenie była oryginalność, która zawsze była oceniana wyżej niż powielanie pomysłów znanych z reklam obecnych już na rynku.
Zakwalifikowane do finału konkursu filmy obejrzeć można na stronie www.youtube.com/180tysiecy. O wyłonieniu zwycięzcy, który zostanie też posiadaczem samochodu BMW serii 1 Coupé, zdecydują w powszechnym głosowaniu internauci. Głosować można od 10 do 20 czerwca 2010 roku. Finaliści konkursu aktywnie promują swoje prace, zachęcając internautów do głosowania - powstają nawet dedykowane temu celowi strony internetowe.
Ogłoszenie wyników głosowania nastąpi do 22 czerwca a lista zwycięzców zostanie opublikowana na stronie www.youtube.com/180tysiecy.