Informacje prasowe


06.03.2018

Udostępnij

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Wpłata gotówkowa BLIK już dostępna we wpłatomatach Banku Millennium

Bank Millennium, jako jeden z pierwszych banków w Polsce, wprowadził usługę wpłaty gotówki bez użycia karty. Wpłata dostępna jest dla klientów Banku Millennium we wszystkich wpłatomatach banku i wymaga jedynie podania kodu BLIK z aplikacji mobilnej.

- BLIK już na dobre wpisał się w polskie zwyczaje zakupowe. W 2017 roku zrealizowano nim 33 miliony transakcji, a liczba jego użytkowników wzrosła w stosunku do roku 2016 prawie dwukrotnie. Klienci doceniają wygodę, bezpieczeństwo i brak potrzeby posiadania gotówki, karty płatniczej, a nawet jej danych. Dotychczas przy pomocy kodu BLIK klienci mogli płacić stacjonarnie i online za usługi i produkty, wykonywać przelewy na numer telefonu oraz wypłacać pieniądze z bankomatu. Teraz mogą również w prosty i bezpieczny sposób wpłacić gotówkę we wpłatomacie, bez użycia karty – mówi Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

Aby skorzystać z usługi, klient wybiera we wpłatomacie opcję „Wpłata BLIK”, wpisuje tam 6-cyfrowy kod BLIK dostępny w aplikacji mobilnej, potwierdza wpłatę w aplikacji za pomocą hasła mobilnego, następnie wkłada banknoty do wpłatomatu i zatwierdza ilość oraz kwotę deponowanych banknotów. Użytkownik może otrzymać potwierdzenie wpłaty na dwa sposoby: jako wiadomość PUSH w aplikacji oraz w formie wydruku z wpłatomatu. Środki pojawiają się na rachunku klienta w czasie rzeczywistym, po zakończeniu transakcji. Wpłata BLIK umożliwia także szybką spłatę karty kredytowej, jeżeli wpłata została dokonana na rachunek karty.

Usługa została dostosowana do potrzeb osób z dysfunkcjami ruchowymi - przycisk wpłaty BLIK jest umieszczony niżej niż czytnik kart, dzięki czemu jest łatwiej dostępny.