21.06.2018
Wniosek o konto w aplikacji mobilnej Banku Millennium
Bank Millennium udostępnił nową ścieżkę otwarcia rachunku osobistego. Teraz wniosek o Konto 360º dostępny jest również w aplikacji mobilnej.
Nowa usługa to idealnie rozwiązanie dla osób ceniących sobie załatwiania formalności z poziomu smartfona. Po pobraniu ze sklepu aplikacji Banku Millennium dostępna jest opcja złożenia wniosku o Konto 360O. Wystarczy wypełnić wniosek w kilku prostych krokach, umowa zostanie dostarczona przez kuriera. Klient ma również możliwość podpisania dokumentów w dowolnym oddziale Banku Millennium.
Wkrótce usługa zostanie rozszerzona m.in. o możliwość sczytywania danych osobowych ze zdjęcia dowodu osobistego z wykorzystaniem OCR (Optical Character Recognition). Skorzystać z niej będą mogły osoby z polskim dowodem osobistym (starym i nowym). Zdjęcie dokumentu będzie można zrobić samodzielnie, za pomocą dostępnego w telefonie aparatu. Później wystarczy jedynie potwierdzić prawidłowość danych. Dane we wniosku o konto będzie można także uzupełniać własnoręcznie, bez użycia technologii OCR.
Usługa dostępna jest na urządzeniach z systemami operacyjnymi zarówno Android jak i iOS.