Informacje prasowe


24.07.2023

Udostępnij

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Wiele firm w jednej aplikacji korporacyjnej Banku Millennium

Klienci Banku Millennium mogą już w jednej aplikacji mobilnej prowadzić obsługę wielu firm. Bank udoskonala nową aplikację, którą zaprezentował w maju. Zaprojektowana od podstaw nowoczesna apka zyskała w ostatnim czasie wiele ciekawych rozwiązań.

W najnowszej wersji aplikacji klienci mogą obsługiwać wiele firm, bez konieczności ponownego logowania. Wyboru dokonują po pierwszym logowaniu z poziomu ekranu startowego i mają dostęp do widoku każdego ze swoich przedsiębiorstw. Bank umożliwia również zlecanie przelewów zagranicznych we wszystkich walutach na rachunki IBAN do krajów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wystarczy wprowadzenie danych odbiorcy, takich jak IBAN oraz pożądanej waluty transakcji. Resztą zajmie się aplikacja. Do najnowszej wersji wprowadzony został również przelew SEPA. Pieniądze przesyłane w ten sposób pojawiają się na rachunku odbiorcy w następnym dniu roboczym. Bank umożliwił klientom także ponawianie przelewu z poziomu historii operacji. W ten sposób mogą oni łatwiej zlecić np. płatność do Urzędu Skarbowego. W wersji aplikacji na Androida wdrożona została również biometria. Posiadacze takich urządzeń mogą się logować, wykorzystując odcisk palca. (W wersji na iOS biometria obecna była od premiery aplikacji).

Wkrótce aplikacja zyska jeszcze jedną ważną funkcję. Klienci będą otrzymywać powiadomienia push między innymi o nowych transakcjach czekających na autoryzację czy transakcjach odrzuconych. Nowa aplikacja może pochwalić się już kilkoma imponującymi statystykami. Z miesiąca na miesiąc liczba logowań rośnie o blisko 200 %. Klienci zaglądają do niej przeciętnie trzy razy dziennie, a ponad połowa klientów korzysta z trzech i większej liczby oferowanych rozwiązań.

- Cieszymy się, że nowy design aplikacji i wysiłek włożony w jej projektowanie przynosi tak dobre rezultaty. Chcemy być liderem bankowości mobilnej dla firm i proponować klientom rozwiązania, które pomogą im w codziennym prowadzeniu biznesu oraz budowaniu przewagi konkurencyjnej. W strategii rozwoju apki mamy jeszcze kilka ciekawych funkcji i z pewnością postaramy się w niedalekiej przyszłości naszych klientów miło zaskoczyć- mówi Paweł Idzikowski, kierujący zespołem odpowiedzialnym za bankowość elektroniczną dla przedsiębiorstw.

Nowa aplikacja mobilna dla firm trafiła do pierwszych klientów Banku Millennium w maju. Zaprojektowano ją od podstaw z myślą o właścicielach zarówno niewielkich przedsiębiorstw, jak i dużych korporacjach z rozbudowanymi działami finansowymi. Każdy z użytkowników może personalizować obecne w niej rozwiązania według potrzeb. Użytkownik decyduje o tym, jak wygląda strona po uruchomieniu aplikacji, może przestawiać i ukrywać elementy, dodawać szybkie skróty jak przelew krajowy, zagraniczny, VAT, historia, może też ustawiać tryb ciemny, tzw. dark mode.

Większość klientów (57%) korzysta z nowej aplikacji korporacyjnej Banku Millennium na urządzeniach z systemem iOS. W App Store zyskała ona ocenę 4,6. Jeszcze lepiej rozwiązania ocenili posiadacze urządzeń z Androidem. W Google Play aplikacja uzyskuje 4,9 punktów na 5 możliwych.

Więcej na stronie: www.bankmillennium.pl/bizneslink otwiera się w nowym oknie