Informacje prasowe


10.12.2021

Udostępnij

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
Świąteczna reklama aplikacji mobilnej Banku Millennium

Rozpoczęła się emisja nowej reklamy telewizyjnej Banku Millennium, w której Radek Kotarski opowiada o możliwościach aplikacji mobilnej banku, w tym płatnościach zbliżeniowych BLIK oraz usłudze goodie cashback.

Zapach pierników kojarzy nam się zazwyczaj z bardzo przyjemnym czasem w roku - mówi Radek Kotarski w najnowszej reklamie Banku Millennium. Bardzo przyjemnie kojarzy się też innowacyjna aplikacja mobilna Banku Millennium, z którą łatwo płacisz zbliżeniowo BLIKIEM a gdy zapragniesz przedłużyć radosną atmosferę zakupy z funkcją goodie cashback zapewnią ci zwrot części wydatków – dodaje.

Reklama będzie emitowana w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz na kanale Banku Millennium w serwisie YouTube. Spot będzie również promowany w internecie. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, produkcję zrealizował dom produkcyjny Corner Shop, a media zakupił dom mediowy Starcom.

Aplikacja mobilna Banku Millennium zapewnia wygodny dostęp do finansów, w dowolnym miejscu i czasie. Umożliwia m.in. płatności bezgotówkowe, w tym kodem BLIK i BLIKIEM zbliżeniowym, płatności za bilety komunikacji miejskiej i parkingi, zakup biletów do kin Helios, a także pozwala zapłacić za autostradę bez stania w kolejce i pobierania biletu w ramach usługi Autopay. Posiada szerokie możliwości personalizacji i wiele innowacyjnych rozwiązań, w tym nagrodzone na arenie międzynarodowej usługi otwartej bankowości. Aplikacja umożliwia również zakup ubezpieczenia komunikacyjnego za pomocą skanowania kodu Aztec z dowodu rejestracyjnego pojazdu czy ubezpieczenia turystycznego z unikatową opcją „Pomoc w podróży”. Aplikacja występuje również w wersji dla najmłodszych klientów w wieku 7-12 lat. Dostępna jest w sklepach Google Play, App Store oraz AppGallery.

Z aplikacji mobilnej Banku Millennium można przejść do platformy smartshoppingowej goodie, która pomaga m.in. w tropieniu okazji zakupowych czy kodów rabatowych oraz otrzymywaniu zwrotu za zakupy. Goodie cashback to bardzo wygodna metoda codziennego oszczędzania drobnych kwot. Pozwala otrzymać zwrot części środków wydanych na zakupy w blisko 800 sklepach internetowych, dokonanych przez platformę goodie. Środki naliczane są automatycznie. Po zebraniu min. 21 zł można je przelać na dowolne konto bankowe w Polsce. Co ważne, cashback łączy się z innymi zniżkami dostępnymi w goodie,, oferowanymi przez sklepy internetowe objęte programem oraz ze zniżkami przygotowanymi specjalnie dla użytkowników goodie.

Więcej informacji o rozwiązaniach dostępnych w aplikacji mobilnej Banku Millennium można znaleźć na stronie: www.bankmillennium.pl/bankowosc-elektroniczna/bankowosc-mobilna/aplikacja-mobilna-klienci-indywidualni-biznes. Regulaminy platformy, karty podarunkowej goodie oraz programu goodie cashback dostępne są na stronie www.goodie.pl/regulaminlink otwiera się w nowym oknie.

Nota prawna
Opłaty, oprocentowanie i inne szczegóły oferty Konta 360°i Aplikacji Mobilnej zawarte są w cennikach usług dot. prowizji i opłat, kart debetowych, stóp procentowych i Płatności Mobilnych BLIK oraz w Regulaminie ogólnym świadczenia usług bankowych dla osób fizycznych w Banku Millennium SA, dostępnych w placówkach banku oraz na stronie Cenniki i regulaminy. Szczegóły dotyczące usługi Autopay w tym odcinków autostrad objętych usługą dostępne są w „Regulaminie Autopay” dostępnym na stronie dostawcy usługi, firmy Autopay Mobility sp. z o.o. Bank Millennium S.A. jest agentem ubezpieczeniowym wpisanym do rejestru agentów ubezpieczeniowych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem 11162860/A.

Usługa goodie cashback, dostępna za pośrednictwem aplikacji mobilnej, jest świadczona przez Millennium Goodie Sp. z o.o. i polega na zwrocie części wydatków za zakupy online. Szczegóły korzystania z platformy zakupowej „goodie” i programu cashback znajdują się w „Regulaminie korzystania z Platformy goodie.pl przez użytkowników” na goodie.pl.