Informacje prasowe


27.10.2017

Udostępnij

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
Siła systematycznego oszczędzania w nowej reklamie Banku Millennium

W najnowszej reklamie telewizyjnej Konta Oszczędnościowego Profit, oferowanego przez Bank Millennium, spotykamy się z Radkiem Kotarskim w pięknym wnętrzu wrocławskiego Afrykarium.

Wiele drobnych elementów tworzy silną całość – ta zasada sprawdza się zarówno w świecie podwodnym, gdzie małe ryby łącząc się w ławice potrafią zapewnić sobie bezpieczeństwo, jak i w finansach – nawet niewielkie kwoty, odkładane systematycznie, stworzą solidne oszczędności.

Doskonałym narzędziem do regularnego oszczędzania na dobrych warunkach jest Konto Oszczędnościowe Profit, które pozwala na wygodne gromadzenie oszczędności oraz ich wypłaty w dogodnym momencie bez utraty odsetek. Konto zapewnia dostęp do pieniędzy w dowolnym miejscu i czasie – online i przez aplikację mobilną. Jego posiadacze mogą zyskać 2,5% w skali roku przez 3 miesiące dla nowych środków do 100 000 zł. Wystarczy, że wpłacą nowe środki do 13 stycznia 2018 r.

Nową reklamę telewizyjną będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania reklamowa będzie prowadzona również w internecie. Kreację spotu przygotowała agencja Change Serviceplan, media zakupił dom mediowy Initiative Media, a za działania w internecie odpowiada agencja Isobar Poland.

Pełne informacje o ofercie Konta Oszczędnościowego Profit można uzyskać w placówkach Banku Millennium lub odwiedzając stronę https://www.bankmillennium.pl/klienci-indywidualni/produkty-oszczednosciowe/rachunki-oszczednosciowe/konto-oszczednosciowe-profit.