Informacje prasowe


09.06.2017

Platforma goodie Projektem Roku 2016 w Konkursie Kongresu Gospodarki Elektronicznej

Platforma smartshoppingowa goodie stworzona przez Bank Millennium zwyciężyła w kategorii „Projekt Roku 2016” w Konkursie Kongresu Gospodarki Elektronicznej, organizowanym przez Związek Banków Polskich. Nagrody zostały wręczone podczas XII edycji Kongresu, która odbyła się 8 czerwca br. w Warszawie.

Uruchomiona przez Bank Millennium internetowa platforma goodie (www.goodie.pl), dostępna także jako aplikacja mobilna, to miejsce, w którym spotykają się szukający inspiracji klienci z dostawcami produktów modnych marek, ciekawych usług i specjalnych ofert. Użytkownik znajdzie tu propozycje dostosowane do indywidualnych preferencji i miejsca, w którym się znajduje (np. w wybranych galeriach handlowych). Wkrótce w ramach goodie udostępnione zostaną także funkcje społecznościowe.

Nagroda w Konkursie Kongresu Gospodarki Elektronicznej to dla nas bardzo ważne wyróżnienie i potwierdzenie skutecznego realizowania naszej strategii innowacyjności. Stale rozwijamy cyfrowe kanały komunikacji i interakcji z klientami. Stworzenie goodie jest doskonałym przykładem tego, jak tradycyjna bankowość może w innowacyjny sposób budować nowy element swojego biznesu w oparciu o nowoczesną kulturę organizacyjną, właściwą dotychczas tylko dla start-upów – mówi Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium i równocześnie Prezes spółki Millennium Goodie. - Chcemy, aby goodie stało się dla swoich użytkowników nieodłącznym towarzyszem codziennych zakupów czy np. wyjść do restauracji. W przyszłości goodie będzie łączyło szereg funkcji, oferowanych dziś przez odrębne aplikacje. Korzystając z goodie będzie można zarówno wyszukać ciekawe oferty lub skorzystać z przedstawionych, promocyjnych propozycji, porozmawiać lub umówić się ze znajomymi, zarezerwować stolik w restauracji czy zapłacić za posiłek – dodaje Ricardo Campos.

- goodie stanowi unikatowy na polskim rynku ekosystem, w którym sprzedawcy, konsumenci i bank, poprzez wzajemne interakcje kreują wartości dla wszystkich stron. W innowacyjny sposób łączy ona potencjał mobilności, e-handlu, geolokalizacji, sztucznej inteligencji i przetwarzania ogromnych zbiorów danych. Rozwiązanie zostało oparte na bezpiecznej, elastycznej i skalowalnej infrastrukturze chmury Microsoft Azure. Pozwoliło to na szybkie wdrożenie takich funkcji serwisu jak rozpoznawanie obrazu, silnik rekomendacji oparty na machine learning czy narzędzia do obsługi multimediów – podkreśla Paweł Jakubik, Członek Zarządu Microsoft w polskim oddziale Microsoft.

Platforma goodie jest bezpłatna i dostępna dla wszystkich użytkowników jako aplikacja na smartfony z systemami operacyjnymi iOS i Android oraz jako nowoczesna platforma internetowa pod adresem www.goodie.pl