Informacje prasowe


21.04.2022

Udostępnij

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Nowe Millennium 360° – jeszcze więcej usług w super-aplikacji, szersza personalizacja

Coraz więcej Polaków korzysta na co dzień z bankowości online. Jak wynika z badania przeprowadzonego dla Banku Millennium*, 81% Polaków regularnie korzysta z bankowości mobilnej, a jednocześnie niemal połowa posiadaczy kont nie była w oddziale już od ponad pół roku. Dla 41% Polaków wygodna bankowość online to jedno z dwóch najważniejszych kryteriów wyboru konta, obok braku opłat za prowadzenie rachunku. Coraz częściej jesteśmy obecni w sieci i już niemal dwóch na trzech posiadaczy kont zwraca uwagę na cyberbezpieczeństwo. W odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania klientów Bank Millennium wprowadza Millennium 360° – nowe, bezpłatnie prowadzone konto, połączone z jeszcze szerszą ofertą spersonalizowanych usług w super-aplikacji mobilnej, a wkrótce też z innowacyjnym rozwiązaniem CyberWsparcie.

Bank kontynuuje strategię rozwoju usług inspirowanych przez klientów, super-aplikacji mobilnej, wspierającej ich w wielu aspektach ich codziennego życia oraz hiper-personalizacji. Wszystkie elementy oferty Millennium 360°powstały w oparciu o szerokie badania potrzeb klientów i wiodące trendy.

- Millennium 360° to znacznie więcej niż konto. Po szeroko zakrojonych badaniach potrzeb klientów wychodzimy naprzeciw dynamicznie zmieniającym się oczekiwaniom konsumentów, którzy poszukują jak najefektywniejszych narzędzi do bieżącej obsługi systematycznie i błyskawicznie ewoluującej codzienności. Poza kompletnym, bezpłatnie prowadzonym rachunkiem z wieloma narzędziami mobilnymi i domowym oraz medycznym assistance, proponujemy kolejne usługi dodatkowe, których oczekują klienci - Zwroty za zakupy, połączone z prezentacją spersonalizowanych ofert, konkurencyjny Pakiet Walutowy do karty, a wkrótce też pierwsze tego typu na rynku rozwiązanie CyberWsparcie – mówi Tomasz Pol, Dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej w Banku Millennium.

W ramach nowej oferty prowadzenie konta jest bezwarunkowo bezpłatne. Po spełnieniu prostego warunku (5 płatności kartą lub BLIKIEM lub 1 płatność w przypadku osób w wieku 18-26 lat) za 0 zł jest również obsługa karty debetowej, płatności zbliżeniowych BLIK, a wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą są bez prowizji. Zawsze bezwarunkowo bezpłatne są krajowe przelewy w PLN, stałe zlecenia i polecenia zapłaty oraz przelewy BLIK na telefon. Do konta proponowany jest ceniony przez klientów Pakiet Bardzo Pomocny, w ramach, którego można korzystać z pomocy fachowca w domu, pomocy medycznej i IT.

Nowością są usługi walutowe – Limit walutowy, w ramach którego klient ma możliwość dokonywania płatności w każdej walucie bez marży banku za przewalutowanie do 1 tys. zł, po atrakcyjnym kursie organizacji płatniczej oraz Pakiet Walutowy, który klient może sobie włączać wygodnie w aplikacji mobilnej, w cenie 9,90 zł za tydzień, obejmujący nielimitowane transakcje walutowe po atrakcyjnym kursie organizacji płatniczej, bez dodatkowej marży banku za przewalutowanie.

Bank konsekwentnie rozwija usługi online, proponując klientom funkcjonalności wspierające ich codzienne potrzeby. Łączy platformę zakupową goodie z bankowością elektroniczną, proponując w ramach Millennium 360° usługę Zwroty za zakupy, z personalizowaną prezentacją ofert sklepów, wyższym poziomem zwrotu dla klientów Millennium 360° i prezentacją w bankowości elektronicznej wysokości naliczonego zwrotu.

Wkrótce bank udostępni też klientom e-vouchery, czyli możliwość zakupu w aplikacji kodów doładowujących np. gier czy multimediów.

- Mamy już ponad 2 mln klientów, którzy korzystają z banku mobilnie. Konsekwentnie więc realizujemy strategię rozwoju usług mobilnych w kierunku super-aplikacji, którą projektujemy wspólnie z naszymi klientami w oparciu o najwyższe standardy UX i badania w naszym UX Labie. Nasza aplikacja łączy usługi finansowe z pozafinansowymi – nasi klienci korzystają już w aplikacji z płatności za autostrady czy możliwości zakupu biletów komunikacji miejskiej, kupują w aplikacji ubezpieczenia komunikacyjne, składają też wnioski o świadczenia rodzinne. Dziś natomiast stawiamy na e-commerce, bo już 77% internautów w Polsce robi zakupy online**. Tam są więc też nasi klienci i stąd nasza propozycja zwrotu za zakupy. Jednak ze względu na skalę obecności klientów w intrenecie zależy nam też mocno, by czuli się bezpiecznie. Dotychczas prowadziliśmy wiele działań edukacyjnych w tym zakresie, ale chcemy zaproponować coś więcej, nową usługę CyberWsparcia, dostępną w bankowości elektronicznej – mówi Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

Bank Millennium od lat kładzie nacisk na dostarczanie spersonalizowanych rozwiązań, które są najbardziej dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów. Personalizacja ma kluczowe znaczenie i ten trend się pogłębia. Według badań Banku Millennium w zakresie lojalności klienta, personalizacja w najsilniejszym stopniu wpływa na skłonność do rekomendacji (NPS)***. Dlatego ostateczny kształt usług jest zawsze wynikiem obserwacji zachowań i potrzeb klientów, ale też trendów, które bank stara się wyprzedzać.

- Personalizacja to odpowiedź na podstawowe wyzwanie ery cyfrowej, jakim jest budowa i utrzymanie relacji z klientem. Digitalizacja klientów postępuje coraz szybciej - dziś, dla wielu z nich, bank to aplikacja mobilna. Ale nawet w trakcie powszechnej digitalizacji należy pamiętać, że każdy z nich nadal chce czuć się wyjątkowo i oczekuje głęboko spersonalizowanego doświadczenia. Właśnie dlatego, w Banku Millennium, wdrażamy hiper-personalizację, której celem jest ułatwienie klientom znajdowania i korzystania z tego, czego potrzebują, dokładnie wtedy kiedy tego potrzebują. Hiper-personalizacja to również ulepszenie niemal każdej interakcji z klientem, uwzględniające ofertę produktową i jednocześnie znacząco poza nią wykraczające – np. poprzez wprowadzenie szeregu przydatnych porad. Rozpoznanie potrzeb klienta odbywa się przy wykorzystaniu analityki danych, uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji. Dokładnie tak zbudowaliśmy spersonalizowaną usługę Zwroty za zakupy – mówi Mariusz Gromada, Dyrektor Departamentu Wiedzy o Kliencie w Banku Millennium.

Usługa Zwroty za zakupy oferowana jest we współpracy z należącą do Grupy Banku Millennium platformą zakupową goodie. Cieszy się ona ogromną popularnością, wartość zakupów w programie przekroczyła już 1 mld zł, a wartość cashbacku naliczonego od tej kwoty to już ponad 27 mln zł.

Platforma zakupowa goodie (aplikacja mobilna i strona internetowa) jest jedną z nielicznych na rynku, pozwalających łączyć promocje, użytkownicy mogą więc korzystać ze specjalnych rabatów i kodów zniżkowych oferowanych przez sklepy, a jednocześnie otrzymywać zwrot części wydatków. W ramach goodie cashback dostępnych jest blisko 800 popularnych marek i sklepów internetowych.

- Usługa goodie cashback jest doceniana zarówno przez jej użytkowników, jak również przez przedstawicieli ecommerce – tworzy efekt synergii, w której każda ze stron zyskuje na wzajemnej współpracy. Jej pilotaż w serwisie internetowym i aplikacji mobilnej banku również spotkał się z dużym zainteresowaniem. Klienci banku bardzo chętnie korzystali z goodie cashback jesteśmy więc pewni, że w formie spersonalizowanej i zintegrowanej z kontem bankowym usługa Zwroty za zakupy w sklepach internetowych będzie dużym sukcesem. Szczególnie, że wraz z partnerami przygotowujemy dla posiadaczy Millennium 360°specjalne, różnorodne i korzystne oferty – mówi Wojciech Grudzień, Prezes Zarządu spółki Millennium Goodie.

Więcej informacji o nowej ofercie wkrótce na stronie banku www.bankmillennium.pl.

*Badanie „Millennium 360° Refresh” zrealizowane przez GfK Polonia dla Banku Millennium we wrześniu 2021 roku na reprezentatywnej próbie dla ogółu dorosłej populacji Polski n= 1210 respondentów, w technice CAWI.
**Badanie „E-commerce w Polsce 2021” zrealizowane przez Gemius
****Dane na podstawie badania wewnętrznego Barometr NPS klientów detalicznych 2021 (n=3517)