Informacje prasowe


26.07.2010

Nagrody w konkursie Banku Millennium na YouTube rozdane

Laureaci konkursu Banku Millennium na najlepszą reklamę Konta Internetowego odebrali nagrody podczas uroczystego spotkania zorganizowanego w siedzibie Banku, które poprowadził Hubert Urbański. Autor zwycięskiego filmu „Wyjątkowe Spotkanie" (Super Hubert) otrzymał luksusowy samochód BMW serii 1 Coupé. Twórcy czterech prac, które zajęły kolejne miejsca w rywalizacji - nagrody pieniężne.

Zwycięski film zaprezentował nie tylko korzyści wynikające z założenia Konta Internetowego, ale też w zabawny sposób przedstawił osobę Huberta Urbańskiego - znanego z tradycyjnych reklam Banku Millennium.
Zainteresowanie konkursem było tak duże, że przerosło nasze oczekiwania. Bardzo się cieszę, że zdecydowaliśmy się jako pierwsi w branży finansowej na przeprowadzenia tak niestandardowej akcji. Jestem przekonany, że tak innowacyjny sposób dotarcia do Klientów z informacją o produkcie pozwolił nam nie tylko w wyróżniający sposób poinformować o zaletach konta internetowego, ale także zaangażować konsumentów do wzięcia udziału w tym konkursie - mówi Artur Klimczak, Członek Zarządu Banku Millennium.
Konkurs Banku Millennium cieszył się ogromną popularnością i był najlepszą akcją konkursową przeprowadzoną przez instytucję finansową na platformie YouTube w skali światowej. Zadaniem uczestników konkursu było przygotowanie internetowej reklamy Konta Internetowego oferowanego przez Bank Millennium. Na konkurs nadesłano blisko 400 prac 
- do ścisłego finału zakwalifikowano piętnaście filmów spełniających wszystkie kryteria określone w regulaminie oraz wyróżniające się kreatywnością, poczuciem humoru i niestandardowym podejściem do zadania. O tym, do kogo trafiły nagrody zadecydowały głosy internautów - oddano ich blisko 100 tysięcy a kanał odwiedziło ponad 600 tysięcy osób. Lista laureatów została opublikowana na stronie www.youtube.com/180tysiecy.
Nagrody wręczyli przedstawiciele Banku Millennium i firmy MasterCard Europe.