13.10.2010
Millennium Visa Impresja nominowana do prestiżowej, międzynarodowej nagrody
Karta kredytowa Millennium Visa Impresja została nominowana w kategorii kart lojalnościowych do międzynarodowej nagrody 2010 Public-News Trophees dla najbardziej innowacyjnych kart.
Millennium Visa Impresja, jako jedyna karta z Polski, znalazła się wśród najbardziej innowacyjnych kart na świecie w kategorii kart lojalnościowych w Europie. Organizatorem konkursu jest Public-News - branżowe wydawnictwo specjalizujące się m.in. w opracowywaniu analiz sektora bankowego.
Jesteśmy bardzo zadowoleni, że doceniono innowacyjne rozwiązania, jakie zastosowaliśmy w Impresji. Ze względu na swoją funkcjonalność karta cieszy się dużym zainteresowaniem wśród klientów, a nominacja w międzynarodowym konkursie potwierdza atrakcyjność przygotowanej przez Bank oferty - mówi Honorata Byczyńska, Dyrektor Wydziału Kredytów Konsumpcyjnych w Banku Millennium.
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 9 grudnia br. podczas uroczystej gali w Paryżu.
Karta kredytowa Millennium Visa Impresja została stworzona z myślą o kobietach. Karta zapewnia zwrot 5% wartości zakupów dokonanych w sklepach ponad 20 wiodących marek (Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Baldinini, Coccinelle, Francesco Biasia, Marella, MaxMara, Pennyblack, Pollini, Venezia, Deichmann, Sephora, Apart, Zara Home, Carrefour, Piotr i Paweł, TUI, Scan Holiday, Empik, Sony, Smyk). Dodatkowo, dla wszystkich posiadaczy karty dostępny jest także rozbudowany pakiet assistance, który oprócz standardowych świadczeń przewiduje m.in. możliwość prowadzenie osobistego terminarza, zorganizowanie korepetycji dla dziecka, pomoc specjalisty w zakresie montażu urządzeń domowych czy umówienie wizyty w gabinetach kosmetycznych. Atutem Impresji jest także możliwość rozłożenia zakupów dokonanych kartą na raty 0%, dzięki czemu dwa razy w roku można skorzystać z bezodsetkowego kredytu.