Informacje prasowe


10.12.2010

Millennium Visa Impresja najlepszą kartą lojalnościową w Europie w 2010 roku

Karta kredytowa Millennium Visa Impresja otrzymała międzynarodową nagrodę 2010 Publi-News Trophees for Innovative Cards. Impresja zwyciężyła w kategorii kart lojalnościowych w Europie.

Millennium Visa Impresja, uznana za najbardziej innowacyjną kartę lojalnościową w Europie w 2010 roku, jest pierwszą kartą z Polski, która otrzymała nagrodę w konkursie Publi-News Trophees. Konkurs, organizowany od 2006 roku, to główne tego rodzaju wydarzenie na europejskim rynku kart płatniczych i jedno z ważniejszych w skali światowego rynku kartowego. Karty nominowane do nagród w konkursie, wyłaniane są z setek kandydatur nadesłanych z całego świata i otrzymują nagrody w następujących kategoriach: karty lojalnościowe, usługi, wizerunek karty, karty prepaid, rozwiązania technologiczne. Wszystkie nagrody przyznawane są w trzech strefach geograficznych: Francja, Europa (z wyłączeniem Francji) oraz rynek międzynarodowy (z wyłączeniem europejskiego). Osobno nagradzane są także karty przeznaczone dla klientów korporacyjnych. Wybór laureatów konkursu odbywa się na podstawie głosowania jury, w którym zasiadają międzynarodowi eksperci sektora kart płatniczych.
Wyniki konkursu zostały ogłoszone 9 grudnia br. podczas uroczystej gali w Paryżu. Nagrodę odebrała Honorata Byczyńska, Dyrektor Wydziału Kredytów Konsumpcyjnych w Banku Millennium. To prestiżowe wyróżnienie potwierdza innowacyjność Impresji, karty stworzonej specjalnie z myślą o kobietach. Dziś możemy śmiało powiedzieć, że oferujemy polską kartę na europejskim poziomie - powiedziała Honorata Byczyńska.
Organizatorem konkursu 2010 Publi-News Trophees for Innovative Cards jest Publi-News, branżowe wydawnictwo specjalizujące się m.in. w analizach sektora bankowego oraz firma AND'co, świadcząca usługi consultingowe w zakresie rynku kart płatniczych i kredytów konsumpcyjnych. Sponsorami tegorocznej edycji wydarzenia są: MasterCard, Affinion international, SPB, SopraGroup i Mondial Assistance.
Najważniejsze informacje o karcie Millennium Visa Impresja:
Karta kredytowa Millennium Visa Impresja została stworzona specjalnie z myślą o kobietach - na każdym etapie pracy nad koncepcją produktu koncentrowano się na stylu życia i potrzebach współczesnej kobiety. W efekcie prac zespołu projektowego Banku Millennium, przy wsparciu specjalistów z międzynarodowego zespołu Visa Consulting, powstała karta, pozwalająca czerpać więcej przyjemności z robienia zakupów oraz, dzięki rozbudowanemu pakietowi assistance, pomagająca organizować codzienne życie.
Millennium Visa Impresja zapewnia zwrot 5% wartości zakupów dokonanych w sklepach 25 wiodących marek (Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Baldinini, Coccinelle, Marella, Max Mara, Pennyblack, Pollini, Venezia, Deichmann, Francesco Biasia, Sephora, Apart, Zara Home, Carrefour, Piotr i Paweł, TUI, Scan Holiday, Empik, Sony, Smyk). Dodatkowo, dla wszystkich posiadaczy karty dostępny jest także rozbudowany pakiet assistance, który oprócz standardowych świadczeń przewiduje m.in. możliwość prowadzenie osobistego terminarza, zorganizowanie korepetycji dla dziecka, pomoc specjalisty w zakresie montażu urządzeń domowych czy umówienie wizyty w gabinetach kosmetycznych. Atutem Impresji jest także możliwość rozłożenia zakupów dokonanych kartą na raty 0%, dzięki czemu dwa razy w roku można skorzystać z bezodsetkowego kredytu.
Kartę Impresja wyróżnia także elegancki, kobiecy wizerunek - w ostatnich dniach został on uhonorowany Nagrodą Publiczności w konkursie na „Najładniejszą polską kartę 2010 roku", towarzyszącym konferencji Central European Electronic Card Warsaw 2010.