Informacje prasowe


29.04.2024

Udostępnij

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
Millennium PAY - nowość dla rynku e-commerce

Bank Millennium wprowadza dla swoich klientów firmowych, działających w branży e-commerce, bramkę płatniczą Millennium PAY. Umożliwia ona przyjmowanie w sklepach internetowych płatności w formie elektronicznej.

Według danych zawartych w raporcie PwC „Perspektywy rozwoju rynku e-commerce w Polsce 2018-2027”, globalny rynek e-commerce doświadcza stabilnego wzrostu. Pandemia COVID-19 przyspieszyła rozwój, zmuszając konsumentów do korzystania z platform e-commerce. Oczekuje się, że trend ten będzie się utrzymywać w nadchodzących latach. Prognozowana wartość rynku e-commerce w Polsce do 2027 roku wyniesie 187 mld zł, a liczba e-konsumentów zwiększy się o 3,4 mln.

W związku z rosnącym potencjałem tego kanału sprzedaży, Bank Millennium, we współpracy z operatorem płatności - PayTel, umożliwia obsługę płatności online dla e-commerce przy wykorzystaniu nowej bramki płatniczej - Millennium PAY. Aby skorzystać z oferty bramki płatniczej należy mieć rachunek firmowy w Banku Millennium oraz prowadzić sklep internetowy. Rejestracja w usłudze jest bezpłatna, a klienci skorzystają także z preferencyjnej stawki prowizyjnej 0,7% przez pierwszy rok korzystania z Millennium PAY. Po tym okresie stawka wyniesie 0,95%, niezależnie od wysokości obrotów.

W początkowym okresie funkcjonowania, Millennium PAY oferuje najbardziej popularne metody płatności: szybkie przelewy, płatności kartami i BLIK. W przyszłości usługa ma być rozszerzona o możliwość rozłożenia płatności na raty czy odroczonego terminu płatności.

Przedsiębiorcy działający na rynku e-commerce mierzą się codziennie z wieloma wyzwaniami. Wielu z nich decyduje się na skorzystanie z oferty rachunku prowadzonego w Banku Millennium. Dlatego jako bank chcemy im pomagać, udostępniając rozwiązania wspierające wzrost sprzedaży online, a w przypadku części z nich rozpoczęcie działań sprzedażowych w tym kanalemówi Tomasz Pol, kierujący Departamentem Marketingu Bankowości Detalicznej w Banku Millennium.

Millennium PAY odpowiada na potrzeby firm e-commerce, które poszukują prostych i bezpiecznych rozwiązań. Chodzi o zabezpieczenie danych klientów i przeciwdziałanie różnego rodzaju oszustwom w sieci. Millennium PAY oferuje również usługę PayWatch. Dzięki wsparciu sztucznej inteligencji zapewnia ona większą ochronę e-sprzedawców

Jako PayTel dbamy o to, by oferowane przez nas usługi w jak najlepszy sposób odpowiadały na potrzeby rynku. Współpraca z Bankiem Millennium przy tworzeniu platformy płatności online była nie lada wyzwaniem, którego z przyjemnością się podjęliśmy. Nasze rozwiązanie zapewnia bezpieczeństwo transakcji, szybkość oraz intuicyjność, czyli cechy najistotniejsze dla dzisiejszych e-sprzedawców i e-konsumentówmówi Adam Tencza, Członek Zarządu PayTel.

Dla przedsiębiorców stawiających pierwsze kroki w świecie e-commerce Bank przygotował specjalną ofertę we współpracy z Partnerem – operatorem platformy Sellingo. Klienci Banku Millennium po założeniu na platformie Sellingo sklepu internetoweg i testować go przez 6 miesięcy za darmo. Równocześnie będą mogli również skorzystać z usługi Millennium PAY.

Konsekwentnie budujemy cały ekosystem usług dla przedsiębiorców. Nasza bankowość elektroniczna oferuje narzędzia, które pozwalają na wygodne zarządzanie firmą od momentu jej założenia przez całą ścieżkę rozwoju. Zauważyliśmy, że wielu spośród przedsiębiorców rejestrujących nową działalność w naszej bankowości elektronicznej, deklaruje, że chcą się zajmować sprzedażą w Internecie. Korzystna oferta sklepu internetowego oraz płatności online pomoże im szybko i skutecznie urzeczywistnić swój biznesowy pomysłmówi Paweł Idzikowski, kierujący Zespołem Bankowości Elektronicznej dla Przedsiębiorstw w Banku Millennium.

Usługa Millennium PAY powstała we współpracy z Grupą SIBS - organizacją o globalnym zasięgu, działającąw ponad 20 krajach na 3 kontynentach. Specjalizuje się w dostarczaniu niezawodnych oraz innowacyjnych rozwiązań płatniczych, jak również świadczeniu usług doradczych dla instytucji finansowych i podmiotów gospodarczych. SIBS jest jednym z największych procesorów płatniczych w Europie, obsługującym ponad 8 miliardów transakcji rocznie. W Polsce SIBS jest właścicielem PayTel, jednego z najbardziej dynamicznych operatorów terminali płatniczych na rynku.

Bank Millennium przywiązuje dużą uwagę do rozwoju usług dla klientów firmowych. W poprzednich latach wprowadził między innymi: możliwość otworzenia firmy wraz z kontem firmowym bezpośrednio ze strony internetowej banku lub aplikacji mobilnej; Millennium Księgowość; aplikację Millennium POS, która zamienia smartfon w terminal płatniczy; pełny wniosek online o kredyt gotówkowy z gwarancją de minimis; w profilach firmowych udostępnił też usługi dostępne wcześniej wyłącznie w profilach indywidualnych (np. BLIK C, bilety komunikacji miejskiej oraz opłaty za parkingi).

Szczegółowe zasady i warunki, w tym cennik usług oraz Regulamin korzystania z bramki płatniczej Millennium PAY dostępne są na stronach https://www.bankmillennium.pl/biznes/bramka-platnicza-millennium-paylink otwiera się w nowym oknie

O Banku Millennium:

Bank Millennium jest ogólnopolskim, nowoczesnym bankiem oferującym swoje usługi wszystkim segmentom rynku poprzez sieć placówek, sieci indywidualnych doradców i bankowość elektroniczną. Wykorzystuje najnowocześniejsze technologie i najlepsze tradycje bankowości, z powodzeniem konkurując we wszystkich segmentach rynku finansowego.Jest bankiem cyfrowym, dąży do stania się najbardziej spersonalizowanym bankiem w Polsce. Priorytetem banku jest ułatwianie codziennego życia klientom poprzez oferowanie im wygodnego i intuicyjnego dostępu do usług finansowych i pozafinansowych. Kluczem do wszystkich wprowadzanych przez bank zmian jest klientocentryzm i dbałość o najwyższej jakości doświadczenie użytkownika. Znajomość polskiego rynku finansów bank zbudował na wieloletnich doświadczeniach w obsłudze przedsiębiorstwi klientów indywidualnych, uzupełnia ją wiedzą i międzynarodową praktyką w dziedzinie finansów wnoszoną przez Banco Comercial Portugues - największy komercyjny bank w Portugalii, który jest strategicznym udziałowcem banku.

O PayTel:

Jako wiodący na polskim rynku dostawca usług płatniczych, działa w omnichannel, dostosowując swoją ofertę do aktualnych potrzeb biznesu. Specjalizacją marki są płatności bezgotówkowe, dokonywane za pomocą kart płatniczych i płatności mobilnych oraz zarządzanie siecią terminali POS. PayTel wraz z grupą SIBS (której jest częścią) i Partnerami biznesowymi oferuje rozwiązania również w zakresie płatności elektronicznych i online, w tym te dokonywane z pomocą bramki e-commerce i płatności QR. Łącząc ze sobą innowacyjne rozwiązania i najwyższą jakość oferowanych usług, PayTel zapewnia swoim Klientom stabilną i bezpieczną współpracę. PayTel jest częścią grupy kapitałowej SIBS, jednego z największych procesorów płatniczych w Europie. Więcej informacji na temat firmy można znaleźć na stronie www.paytel.pl.

O SIBS:

Założony w 1983 roku SIBS świadczy finansowe, nowoczesne, niezawodne i bezpieczne usługi w dziedzinie płatności dla ponad 150 milionów użytkowników z trzech różnych kontynentów, przetwarzając ponad 8 miliardów transakcji rocznie. Oprócz tego, że jest głównym procesorem płatności w Europie, SIBS jest wzorcem w zakresie bezpieczeństwa i przeciwdziałania oszustwom oraz usług outsourcingu procesów biznesowych. Misją SIBS jest rozwój i nieustanna innowacja. SIBS ugruntował swoją pozycję ważnego międzynarodowego gracza, obecnego na wielu rynkach, m.in. w Europie, Azji i Afryce. Jego rozwiązania funkcjonują w ponad 350 tys. terminali, które przetwarzają około 2 mld transakcji. Na uwagę zasługuje działalność w Rumunii, gdzie SIBS przejął wiodącą firmę w dziedzinie przetwarzania płatności kartowych - Romcard / Supercard - które obecnie działają w ramach SIBS Romania. W Polsce SIBS jest właścicielem PayTel, jednego z najbardziej dynamicznych operatorów terminali płatniczych na tym rynku. SIBS zajmuje znaczącą pozycję na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej, przyczyniając się do rozwoju i cyfryzacji tych krajów. W swojej codziennej pracy SIBS nieustannie realizuje misję bycia partnerem dla podmiotów publicznych i prywatnych, tworząc wartość dla społeczeństwa poprzez rozwój i zarządzanie rozwiązaniami płatniczymi, procesami i powiązanymi usługami opartymi na technologii, która łączy w sobie bezpieczeństwo, wygodę i innowacyjność, przestrzegając zasad etycznych i warunków zrównoważonego rozwoju. Więcej informacji na temat SIBS można znaleźć na stronie www.sibs.com.