Informacje prasowe


22.10.2010

Matrioszki w kampanii reklamowej nowego produktu depozytowego Banku Millennium

Bank Millennium rozpoczyna kampanię reklamową nowego produktu depozytowego dla klientów indywidualnych - Lokaty Coraz Lepszej o średnim oprocentowaniu 4,91% w skali roku. W kampanii wizerunek Huberta Urbańskiego przedstawiony został humorystycznie a matrioszki zostały użyte jako symbol rosnącego oprocentowania lokaty.

Lokata Coraz Lepsza to dwuletni produkt depozytowy, skonstruowany jak 8 lokat w jednej. Oprocentowanie lokaty rośnie co kwartał przez cały okres jej trwania: od 4% w pierwszym, do 6% w ostatnim kwartale.
W reklamie w zabawny sposób przedstawiono zalety lokaty wykorzystując do tego matrioszki z wizerunkiem Huberta Urbańskiego. Użycie matrioszek to prosty pomysł na pokazanie konstrukcji lokaty, w której oprocentowanie rośnie co kwartał - mówi Beata Krupińska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku Millennium. Ta reklama różni się od naszych wcześniejszych reklam z udziałem Huberta Urbańskiego - jest bardziej graficzna i w sposób nietypowy wykorzystuje wizerunek celebryty.
Reklamę promującą Lokatę Coraz Lepszą będzie można zobaczyć od 22 października br. na antenach telewizyjnych stacji publicznych i komercyjnych. Kampania reklamowa obecna będzie również na antenach stacji radiowych oraz w prasie i w Internecie. Towarzyszyć jej będą materiały BTL - plakaty oraz ulotki w oddziałach Banku Millennium w całej Polsce.
Kreację kampanii przygotowała agencja Mather Communications, media zakupił dom mediowy Initiative Warszawa.