01.10.2012
Konto Oszczędnościowe bohaterem reklamy telewizyjnej
Rusza jesienna kampania produktowa Konta Oszczędnościowego oferującego promocyjne oprocentowanie do 6,5% w skali roku. Jest to kolejna odsłona nowego formatu komunikacji Banku Millennium.
Najważniejsze żeby było stabilnie i wygodnie. Chcę bezpiecznie oszczędzać i mieć dostęp do środków – mówi bohater spotu, wędrując między filarami symbolizującymi kluczowe wartości marki Millennium: nowoczesność zbudowaną na tradycyjnych wartościach. Mężczyzna jest klientem, dla którego równie ważne są tradycyjne relacje jak i wygoda korzystania z banku przez internet. Bank Millennium rozumie takich Klientów - obsługuje zarówno tradycjonalistów jak i tych, lubiących najnowsze rozwiązania technologiczne. Stawia na tradycyjną bankowość w nowoczesnym wydaniu.
W ramach nowej kampanii trwającej do końca października zobaczymy 30-sekundową reklamę telewizyjną oraz reklamy prasowe. Kreację przygotowała Agencja Change Integrated, media planował dom mediowy Initiative. Kampanii towarzyszą materiały BTL - plakaty i ulotki w oddziałach Banku Millennium.
Konto Oszczędnościowe - najważniejsze korzyści:
- oprocentowane aż do 6,5% w skali roku dla nowych środków, przez 3 miesiące,
- bez opłat za otwarcie i prowadzenie konta,
- z możliwością dopłat w każdej chwili,
- z możliwością wypłat bez utraty odsetek.
Promocja trwa do 31 grudnia 2012 roku. Oprocentowanie promocyjne liczone jest od dnia, w którym nastąpi pierwsza wpłata nowych środków w okresie Promocji i obowiązuje przez trzy miesiące.