Informacje prasowe


07.06.2022

Udostępnij

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Konsumenci docenili jakość obsługi Banku Millennium

Po raz kolejny Bank Millennium znalazł się w gronie laureatów Gwiazd Jakości Obsługi – prestiżowej nagrody przyznawanej firmom oferującym usługi najwyższej jakości. Uroczysta gala wręczenia statuetek Gwiazd Jakości Obsługi odbyła się w warszawskiej siedzibie Business Centre Club.

Przyznawane przez portal jakoscobslugi.pl nagrody są wyrazem satysfakcji klientów z poziomu obsługi klienta, oferowanego przez wyróżnione firmy.

Cieszymy się, że w oczach klientów kolejny raz zasłużyliśmy na tytuł „Gwiazdy Jakości Obsługi”. Tytuł jest dla nas potwierdzeniem działań podejmowanych wspólnie przez cały bank, ale jednocześnie jest zobowiązaniem. Zobowiązanie to dotyczy dostarczania najwyższej jakości usług finansowych, tworzonych przy współudziale klientów w bardzo szybko zmieniającym się otoczeniu – ocenia Magdalena Suchanek, Dyrektor Departamentu Jakości Banku Millennium.

Opinie na temat jakości obsługi, będące pierwszym z elementów decyzji o przyznaniu nagród, pochodzą od klientów, którzy między styczniem a grudniem dokonują oceny blisko 40 tys. firm z 200 branż. Marki, które charakteryzują się wysokim poziomem jakości lub odpowiednio dużą próbą ilościową, uzyskują kwalifikację do kolejnego etapu badania. Przy współpracy z serwisem SecretClient, monitorującym jakość obsługi i satysfakcję klientów, prowadzone jest badanie ankietowe dotyczące oceny jakości obsługi oraz prawdopodobieństwa zarekomendowania danej marki na kolejny rok. Firmy, które wyróżnią się ponadprzeciętnym wynikami, otrzymują prestiżowy tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi.

- Chciałabym podziękować wszystkim pracownikom zaangażowanym bezpośrednio w obsługę klienta oraz zespołom wspierającym ich w codziennej pracy. Gwiazda Jakości Obsługi jest dla nas wyjątkowym wyróżnieniem z dwóch powodów. Po pierwsze o przyznaniu jej decydowali klienci. Po drugie, prezentowana przez nas jakość obsługi została doceniona mimo niesprzyjających warunków, jakie towarzyszyły nam przez cały 2021 r. Gwiazdę Jakości traktujemy jako docenienie elastyczności, otwartości na zmiany, chęci słuchania klienta i przede wszystkim empatii, na której zależało nam w każdym kanale obsługi – powiedziała Anna Twarowska, kierująca zespołem Badań i Doskonalenia Doświadczeń Klientów w Departamencie Jakości, która w imieniu Banku Millennium odbierała nagrodę.