Informacje prasowe


22.12.2021

Udostępnij

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
Kampania wizerunkowa bankowości mobilnej Banku Millennium

24 grudnia Bank Millennium rusza z kampanią telewizyjną bankowości mobilnej. Radek Kotarski opowiada w niej o możliwościach aplikacji w każdej sytuacji życiowej i na każdym etapie życia.

- Niezależnie od tego, czy zdobywasz szczyty czy utknąłeś w godzinach szczytu; czy zbliżasz się do celu czy dopiero go szukasz... otwórz się na nowe możliwości z innowacyjną aplikacją Banku Millennium - zachęca Radek Kotarski w reklamie.

Reklamę będzie można obejrzeć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz na kanale Banku Millennium w serwisie YouTube, przez kilka tygodni będzie emitowana równolegle do obecnej, zatytułowanej „Pierniki”. Spot będzie również promowany w internecie. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, produkcję zrealizował dom produkcyjny Corner Shop, a media zakupił dom mediowy Starcom.

Aplikacja mobilna Banku Millennium zapewnia wygodny dostęp do finansów, w dowolnym miejscu i czasie. Umożliwia m.in. płatności bezgotówkowe, w tym kodem BLIK i BLIKIEM zbliżeniowym, płatności za bilety komunikacji miejskiej i parkingi, zakup biletów do kin Helios, a także pozwala zapłacić za autostradę bez stania w kolejce i pobierania biletu w ramach usługi Autopay. Posiada szerokie możliwości personalizacji i wiele innowacyjnych rozwiązań. Aplikacja umożliwia również zakup ubezpieczenia komunikacyjnego za pomocą skanowania kodu Aztec z dowodu rejestracyjnego pojazdu czy ubezpieczenia turystycznego z unikatową opcją „Pomoc w podróży”. Aplikacja występuje również w wersji dla najmłodszych klientów w wieku 7-12 lat. Dostępna jest w sklepach Google Play, App Store oraz AppGallery.

Więcej informacji o rozwiązaniach dostępnych w aplikacji mobilnej Banku Millennium można znaleźć na stronie: www.bankmillennium.pl/bankowosc-elektroniczna/bankowosc-mobilna/aplikacja-mobilna-klienci-indywidualni-bizneslink otwiera się w nowym oknie.

Nota prawna
Opłaty, oprocentowanie i inne szczegóły oferty Konta 360°i Aplikacji Mobilnej zawarte są w cennikach usług dot. prowizji i opłat, kart debetowych, stóp procentowych i Płatności Mobilnych BLIK oraz w Regulaminie ogólnym świadczenia usług bankowych dla osób fizycznych w Banku Millennium S.A. Szczegóły dotyczące usługi Finanse 360°, umożliwiającej dodanie informacji o swoich kontach z innych banków w Millenecie i aplikacji mobilnej Banku Millennium, zawarte są w Regulaminie świadczenia usług otwartej bankowości w Banku Millennium S.A. Cenniki i regulaminy dostępne są w placówkach banku oraz na stronie www.bankmillennium.pl w zakładce Cenniki i regulaminy. Szczegóły dotyczące usługi opłacania biletów komunikacji znajdziesz w regulaminie na stronie dostawcy usługi firmy Mobile Traffic DATA na stronie www.mobilet.pl oraz w regulaminie. Autopay to system szybkich i automatycznych płatności online i offline za przejazdy, obsługiwany przez Autopay Mobility Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Więcej informacji o usłudze, w tym wykaz odcinków autostrad objętych usługą, dostępne jest w Regulaminie Autopay znajdującym się na stronie https://autopay.pl. Bank Millennium S.A. jest agentem ubezpieczeniowym wpisanym do rejestru agentów ubezpieczeniowych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem 11162860/A.