Informacje prasowe


17.04.2018

Udostępnij

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

II edycja programu „Lubię to polecam” w Banku Millennium

Bank Millennium uruchomił drugą edycję programu rekomendacyjnego „Lubię to polecam”, w którym za polecanie Konta 360° lub Konta 360° Student można otrzymać atrakcyjne nagrody. W programie nagradzani są zarówno polecający otwarcie konta, jak i osoby, które otworzyły konto w wyniku rekomendacji. W nowej edycji programu pula nagród została powiększona o kartę upominkową do wykorzystania w sklepie internetowym zalando.pl.

- Pierwsza edycja programu odniosła bardzo duży sukces - zarejestrowało się w nim ponad 200 tys. osób. Cieszy nas, że klienci niezmiennie doceniają atrakcyjność oferty Kont 360° i chętnie stają się ambasadorami banku. Co więcej, ponad 90% z nich jest zadowolonych ze współpracy, niemal 50% deklaruje ponowne skorzystanie z naszych produktów i usług, a wskaźnik NPS (miara lojalności wyrażona prawdopodobieństwem polecenia banku rodzinie lub znajomym) osiągnął rekordowy poziom 51* punktów - mówi Przemysław Dukiel, Kierujący Wydziałem Rachunków Bieżących w Banku Millennium.

- Program dostępny jest we wszystkich kanałach kontaktu z bankiem. Jako pierwsi na rynku udostępniliśmy pełną wersję programu rekomendacyjnego również w aplikacji mobilnej - z możliwością rejestracji, polecania, sprawdzania wyników i wyboru nagród. Większość użytkowników programu zarejestrowała się właśnie za pośrednictwem aplikacji - mówi Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

Do programu mogą przystąpić pełnoletni klienci, którzy posiadają konto osobiste w Banku Millennium. Zasady są proste:

  1. Klient zapisuje się do programu w dowolny sposób - przez system bankowości internetowej Millenet, telefon, aplikację mobilną Banku Millennium lub w placówce banku i otrzymuje swój unikalny Kod Polecenia.
  2. Zaprasza znajomego do skorzystania z usług Banku Millennium i przekazuje mu swój Kod Polecenia lub wysyła link z zaproszeniem. Polecanie ułatwiają mu narzędzia dostępne w Millenecie i aplikacji mobilnej, umożliwiające wysłanie SMS, emaila lub wiadomości na Facebooku.
  3. Znajomy otwiera Konto 360° lub Konto 360° Student z Kodem Polecenia. Może zrobić to do 1 października 2018 r. poprzez stronę www.bankmillennium.pl/lubietopolecam lub w placówce banku.
  4. Posiadacz nowego konta w ciągu miesiąca od jego otwarcia dokonuje płatności kartą do konta lub BLIKIEM na łączną kwotę min. 360 zł.

Wśród nagród, które można wybrać w programie, znajdują się:

  • karta upominkowa o wartości 80 zł do wykorzystania na zalando.pl,
  • 4 bilety do kina w sieci Multikino lub Helios,
  • bon na kwotę 80 zł do empik.com,
  • 10% zwrotu za płatności kartą do konta lub BLIKIEM przez 3 miesiące – do 30 zł miesięcznie, łącznie nawet 90 zł,
  • oprocentowanie aż 4% w skali roku na 3-miesięcznej lokacie (kwota lokaty do 10 000 zł).

Zarejestrowani w programie klienci mogą obserwować postępy w spełnianiu warunków (zarówno swoje, jak i osób przez siebie zaproszonych) w systemie transakcyjnym Millenet i w aplikacji mobilnej, skąd mogą również wysyłać kolejne zaproszenia do otwarcia kont w programie.

Szczegółowe informacje o programie „Lubię to polecam” zawarte są w regulaminach dostępnych w placówkach banku oraz na stronie www.bankmillennium.pl/lubietopolecam.

NOTA PRAWNA

Konto 360° lub Konto 360° Student w Programie można otworzyć do 01.10.2018 r. Szczegółowe warunki uczestnictwa, w tym warunki do spełnienia przez Obecnego Klienta i Zaproszonego w celu uzyskania nagrody, w Regulaminie Programu Lubię to polecam – edycja 2. Opłaty, oprocentowanie i inne szczegóły oferty kont zawarte są w cennikach usług dot. prowizji i opłat, kart debetowych, stóp procentowych oraz Płatności Mobilnych BLIK, a także Regulaminie ogólnym świadczenia usług bankowych dla osób fizycznych w Banku Millennium SA, dostępnych w placówkach Banku oraz na www.bankmillennium.pl

* Wewnętrzne badanie satysfakcji klientów detalicznych Banku Millennium zrealizowane w 3. kwartale 2017 r. na reprezentatywnej, 1000-osobowej próbie klientów banku. Technika badawcza: CATI.