15.02.2011
Dobre Konto w Banku Millennium
Dobre Konto to nowy rachunek osobisty oferowany przez Bank Millennium. Jego posiadacze otrzymają 3% zwrotu wartości wydatków dokonanych kartą do konta w supermarketach, sklepach spożywczych i na stacjach benzynowych w całej Polsce. Z konta w prosty sposób można korzystać bezpłatnie. Atrakcyjność produktu potwierdzają badania TNS Pentor.
Proponujemy naszym klientom Dobre Konto, rachunek dostępny na jasnych i korzystnych zasadach - mówi Bogusław Kott, Prezes Zarządu Banku Millennium - Dziś każdy może w łatwy sposób zaoszczędzić część wydatków, płacąc kartą debetową za codzienne zakupy, równocześnie nie ponosząc żadnych opłat za prowadzenie rachunku - dodaje Bogusław Kott.
Najważniejsze cechy Dobrego Konta:
- 3% zwrotu wartości wydatków dokonanych kartą Millennium Visa Dobre Konto w sklepach spożywczych, supermarketach i stacjach benzynowych w całej Polsce (do 50 zł miesięcznie, czyli do 600 zł zwrotu rocznie)
- 0 zł za prowadzenie konta
- 0 zł za kartę debetową Millennium Visa Dobre Konto
- 0 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce
- 0 zł za przelewy internetowe
Aby korzystać z 3% zwrotu wartości wydatków dokonanych kartą do konta oraz nie ponosić opłat za prowadzenie konta, kartę debetową i wypłaty ze wszystkich krajowych bankomatów, wystarczy, że łączne miesięczne wpływy na rachunek wyniosą min. 1000 zł oraz zostanie dokonana przynajmniej jedna w miesiącu płatność za zakupy kartą do konta. Niezależnie od spełnienia warunków w danym miesiącu, przelewy internetowe są bezpłatne. Dodatkową cechą rachunku jest możliwość korzystania z nieoprocentowanego limitu w koncie aż przez siedem dowolnych dni w miesiącu rozliczeniowym. Dostęp do obsługi konta przez telefon i Internet jest bezpłatny.
Nowa koncepcja konta powstała w oparciu o analizę rynku oraz badanie preferencji Polaków dotyczących rachunku osobistego. Badania zostały przeprowadzone przez TNS Pentor. Wykorzystując nowoczesne metody analityczne przeprowadziliśmy badania rynku, w których przetestowano różnorodne czynniki zwiększające atrakcyjność konta. Jak pokazują nasze badania, kluczowe dla klientów detalicznych cechy rachunku osobistego to brak opłat związanych z prowadzeniem konta i bezpłatne przelewy internetowe. Jako najbardziej atrakcyjną wartość dodaną respondenci najczęściej wskazywali zwrot wydatków zrealizowanych kartą do konta. Dobre Konto, stworzone w oparciu o nasze badania, jest więc produktem optymalnym z punktu widzenia oczekiwań klientów - mówi Krzysztof Siekierski, Dyrektor Departamentu Badań Usług w TNS Pentor.