08.12.2015
Business Superbrands dla Banku Millennium
Marka Bank Millennium uzyskała tytuł Business Superbrands 2015/2016 w tegorocznej edycji badania przeprowadzonego na polskim rynku przez międzynarodową organizację Superbrands. Celem badania Business Superbrands było wyłonienie najsilniejszych marek w Polsce.
Laureaci konkursu wybierani są w dwóch etapach. Początkowa lista marek powstaje w oparciu o rankingi obrotów spółek, bazę spółek notowanych na GPW oraz na podstawie ubiegłorocznych nominacji ekspertów Rady Marek Business Superbrands.
Następnie listę otrzymują przedstawiciele środowiska biznesowego (managerowie średniego i wyższego szczebla) którzy oceniają: pozycję rynkową marki w Polsce, jakość produktów lub usług, jakość relacji b2b, innowacyjność i działania CSR. Skrócona lista marek trafia do Rady Marek Business Superbrands, która weryfikuje oceny dokonane przez menedżerów oraz ostatecznie wycenia jakość brandingu.
Marki, które uzyskują powyżej 70% możliwych punktów otrzymują tytuł Business Superbrands.
Organizacja Superbrands działa od 1994 roku, a w Polsce od 2004 roku. Jest jedyną na świecie niezależną jednostką promującą ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację studiów przypadku marek, które – dzięki wyjątkowym korzyściom, jakie oferują – osiągnęły rynkowy sukces.