Informacje prasowe


07.09.2021

Udostępnij

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Bank Millennium z nową reklamą i nowym hasłem marki

Wraz z początkiem września Bank Millennium rozpoczął emisję nowej reklamy telewizyjnej, w której Radek Kotarski poza ofertą dla rodziców i dzieci prezentuje nowy slogan marki: „Bank Millennium. Inspirowany Tobą”.

- Hulajnoga jest symbolem miejskiej mobilności. Jedno ze źródeł mówi, że wynalazł ją 15 -latek. Ten prosty środek transportu pokochały i dzieci i dorośli - mówi Radek Kotarski w najnowszej reklamie Banku Millennium. I dorośli i dzieci pokochają też nowoczesne rozwiązania Banku Millennium, np. Konto 360o z prostą w obsłudze aplikacją mobilną i konto Junior, które pozwoli dziecku samodzielnie poruszać się w świecie finansów – dodaje.

W reklamie pojawia się nowe hasło marki „Bank Millennium. Inspirowany Tobą”. Powstało ono w oparciu o przeprowadzone badania marketingowe. – Nowe hasło jest spójne z tożsamością marki, a jednocześnie klarownie wyraża nasze intencje. Chcemy przez nie powiedzieć, że najważniejszą pasją i motywacją dla banku jest klient. Pragniemy go poznawać, wspierać, towarzyszyć mu w życiu codziennym, dostarczając unikalnych doświadczeń, usług, produktów i pomocnych na co dzień rozwiązań, będących odpowiedzią na jego realne potrzeby – mówi Beata Krupińska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Banku Millennium. Dbanie o zapewnienie jak najlepszego doświadczenia klientom jest dla Banku Millennium od dawana jednym z głównych priorytetów. Spot emitowany jest w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz internecie, m.in. na kanale Banku Millennium w serwisie YouTube. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, produkcję zrealizował dom produkcyjny Film Produkcja, a media zakupił dom mediowy Starcom.

Bank posiada ofertę skierowaną do wszystkich grup wiekowych. Konto 360° to nowoczesny rachunek dla osób dorosłych. Pozwala wygodnie zarządzać finansami poprzez nowoczesny system internetowy i aplikację mobilną, która umożliwia płatności bezgotówkowe, przelewy, płatności za bilety komunikacji miejskiej i parkingi, zakup biletów do kin Helios, a także pozwala zapłacić za autostradę bez stania w kolejce i pobierania biletu w ramach usługi Autopay. Dla młodszych klientów dedykowane jest Konto 360o Junior. Rodzice mogą założyć je dziecku już od pierwszego roku życia. Od 7 lat, poza dostępem do konta, dzieci mają możliwość korzystać z karty płatniczej, płatności telefonem i aplikacji mobilnej.

Więcej o ofercie Banku na stronie: www.bankmillennium.pl.

Szczegóły oferty, w tym limity dysponowania środkami oraz inne ograniczenia dla posiadaczy rachunku w wieku 7-13 lat, 13-18 lat i ich przedstawicieli ustawowych zawarte są w Regulaminie ogólnym świadczenia usług bankowych dla osób fizycznych w Banku Millennium S.A. oraz w cennikach usług, dostępnych na www.bankmillennium.pl. Konto 360° Junior jest prowadzone dla osób do 18 lat. Szczegóły dotyczące usługi Autopay w tym odcinków autostrad objętych usługą dostępne są w „Regulaminie Autopay” dostępnym na stronie dostawcy usługi, firmy Autopay Mobility sp. z o.o.