Informacje prasowe


12.08.2019

Udostępnij

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Bank Millennium wprowadził do oferty dla firm terminale płatnicze POS

Bank Millennium udostępnił klientom z segmentu Biznes kompleksową usługę najmu terminali POS wraz z akceptacją płatności oraz serwisem terminali. Bank przygotował też promocję, w ramach której klienci otrzymają trzymiesięczne dofinasowanie dzierżawy terminala. Dodatkowo klienci mogą skorzystać z dofinansowania w Programie Polska Bezgotówkowa.

W ramach usługi bank oferuje klientom z segmentu Biznes szeroki wybór terminali płatniczych PayTel S.A. (stacjonarnych i przenośnych) dających możliwość integracji z wybranymi kasami fiskalnymi. Terminale umożliwiają akceptację kart płatniczych VISA i Mastercard wraz z opcją tzw. DCC (Dynamic Currency Conversion – płatności w walucie karty), płatności BLIK i płatności zbliżeniowych oraz dodatkowe usługi jak Cash Back czy sprzedaż doładowań komórkowych (usługa eVoucher). Oferta jest stale poszerzana o nowe możliwości.

- Terminale płatnicze są na polskim rynku coraz popularniejsze, a liczba osób aktywnie korzystających z płatności elektronicznych wciąż rośnie. Dzięki wprowadzeniu usługi najmu terminali płatniczych POS Bank Millennium dołącza do grona instytucji, oferujących klientom możliwość przeniesienia biznesu do świata płatności elektronicznych – mówi Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

- Współpraca z Bankiem Millennium jest dla nas ważnym etapem strategii rozwoju i kierunkiem dalszego działania. PayTel należy do grona najszybciej rozwijających się agentów rozliczeniowych, oferując kompleksowe rozwiązania płatnicze dla kilkudziesięciu tysięcy klientów biznesowych w Polsce. Dzięki współpracy z Bankiem Millennium, wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów, umożliwiając im rozpoczęcie usług akceptacji płatności w terminalach płatniczych POS, bezpośrednio w kanałach banku. - mówi Adam Tencza, Członek Zarządu PayTel S.A.

Bank proponuje klientom dwa warianty dostawy terminali - za pośrednictwem firmy kurierskiej (tu klient sam instaluje urządzenie) lub możliwość skorzystania z instalacji przez serwisanta. W każdym przypadku klient otrzymuje od PayTel szkolenie z obsługi urządzenia – w opcji z kurierem w formie elektronicznej, w drugim przypadku szkolenie przeprowadza serwisant.

Na początkowym etapie sprzedaż terminali realizowana będzie przez ekspertów Biznes, a podpisanie umowy odbywa się u klienta lub w placówce. Planowane jest wkrótce udostępnienie usługi również w innych kanałach. Docelowo każdy klient (obecny i nowy) będzie mógł zamówić terminal samodzielnie poprzez stronę internetową banku, w serwisie bankowości internetowej Millenet oraz w placówce Banku.

Bank przygotował promocję usługi, w ramach której proponuje trzymiesięczne dofinasowanie dzierżawy terminala płatniczego - w ciągu trzech pierwszych miesięcy najmu opłata za dzierżawę wynosi 1zł miesięcznie. Promocja jest dostępna dla klientów, którzy podpisali umowę na 24 miesiące. Dodatkowo, w ramach Programu Polska Bezgotówkowa, klienci, którzy spełnią warunki programu, mogą skorzystać z dofinansowania prowizji od transakcji do 100 tys. zł i możliwości bezpłatnej dzierżawy terminala przez 12 miesięcy. W przypadku klientów, którzy korzystają z dofinansowania w ramach Programu Polska Bezgotówkowa, promocja banku naliczy się w 13, 14 i 15 miesiącu trwania umowy. Jeżeli klient nie korzysta z programu, promocja banku naliczy się w trzech pierwszych miesiącach trwania umowy. Szczegóły oferty Banku Millennium można znaleźć na stronie https://www.bankmillennium.pl/biznes/produkty/terminale-platnicze.

Informacje o programie Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego (PWOB) oraz warunki skorzystania z promocji dostępne są na https://polskabezgotowkowa.pl.

O Banku Millennium:

Bank Millennium jest ogólnopolskim bankiem oferującym swoje usługi wszystkim segmentom rynku poprzez sieć placówek, sieci indywidualnych doradców i bankowość elektroniczną. Jesteśmy bankiem cyfrowym, liderem w klientocentryczności, dążymy do stania się najbardziej spersonalizowanym bankiem w Polsce. Naszym priorytetem jest ułatwianie codziennego życia klientom poprzez oferowanie im wygodnego i intuicyjnego dostępu do usług finansowych i pozafinansowych. Kluczem do wszystkich wprowadzanych zmian jest klientocentryzm i dbałość o najwyższej jakości doświadczenie użytkownika – uważne słuchanie klientów, obserwacja ich preferencji i testowanie z nimi usług.

O PayTel S.A.:

PayTel S.A. jest Krajową Instytucją Płatniczą zgodnie z wymogami Komisji Nadzoru Finansowego. PayTel posiada ponad 15-letnie doświadczenie na rynku płatniczym, prowadząc działalność w zakresie zarządzania siecią Terminali POS, akceptacji kart płatniczych, obsługi, autoryzacji oraz rozliczania transakcji płatniczych, płatności mobilnych, a także innych usług na Terminach POS. PayTel posiada własne aplikacje terminalowe i płatnicze i własną infrastrukturę, opartą o sprawdzony na świecie system centralny, własny zespół programistyczny, centrum obsługi Klienta oraz system zarządzania terminalami. PayTel jest częścią grupy kapitałowej SIBS, jednego z największych procesorów płatniczych i operatorów usług płatniczych w Europie.