Informacje prasowe


04.08.2016

Bank Millennium po raz kolejny wśród najlepszych banków świata według magazynu Global Finance

Bank Millennium został laureatem nagrody „The 2016 World’s Best Consumer Digital Banks In Central & Eastern Europe” dla rozwiązań korporacyjnych: najlepsza bankowa aplikacja mobilna („Best mobile banking app”) i najlepsze usługi trade finance („Best trade finance services”). W tym samym konkursie został również krajowym i regionalnym zwycięzcą w kategorii najlepsze internetowe produkty depozytowe, kredytowe i inwestycyjne („Best Online Deposit, Credit and Investment Product”), w zestawieniach podsumowujących te subkategorie w Europie Środkowo-Wschodniej.

- Nagrody przyznawane przez tak prestiżowe grono to oczywiście szczególny zaszczyt. Jednak to, co cieszy nas najbardziej to powtarzalność. Bank Millennium już niejednokrotnie zwyciężał w zestawieniu Global Finance, co potwierdza nasz nieustanny progres. Już trzecie wyróżnienie w kategorii „Best Trade Finance Services” nie jest efektem krótkoterminowego planu, ale przemyślanej, wdrażanej od lat strategii rozwijania oferty dla handlu. Cieszymy się, że Global Finance dostrzega i docenia działania długofalowe – mówi Joao Bras Jorge, prezes Zarządu Banku Millennium.

- Obszary, w których Bank Millennium okazał się najlepszy, są szczególnie ważne w kontekście zmieniających się nawyków klienta detalicznego i korporacyjnego – dodaje Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium. – Rozwijając ofertę produktów dostępnych w Internecie i pracując nad przystępnością aplikacji mobilnej, realizujemy strategię dążenia do pełnej omnikanałowości. Klient oczekuje pełnej dowolności w wyborze kanału zgodnego z jego preferencjami. Wyróżnienia Global Finance to sygnał, że Bank Millennium trafnie identyfikuje potrzeby klientów i odpowiednio na nie odpowiada. – podsumowuje Campos.

Zwycięzcy zostali wybrani spośród zgłoszeń ocenianych przez zespół światowej klasy sędziów z Infosys, światowego lidera w dziedzinie konsultingu, technologii i outsourcingu. Finalne rezultaty to efekt głosowania zespołu redakcyjnego Global Finance.

- Laureatami tegorocznych nagród są banki, które rozumieją, że zarówno klienci korporacyjni, jak i detaliczni oczekują od swoich partnerów finansowych zapewnienia łatwego dostępu do pakietu produktów i narzędzi finansowych, które są w pełni zintegrowane z funkcjonowaniem w cyfrowym świecie. – powiedział Joseph D. Giarraputo, wydawca i redaktor naczelny Global Finance.

Jury oceniało zgłoszenia w oparciu o siłę strategii pozyskiwania i obsługi klientów cyfrowych, sukces w pozyskiwaniu klientów korzystających z oferty cyfrowej, wzrost klientów cyfrowych, oraz szerokość oferty produktowej. Pełny raport dotyczący nagród i relacja z konferencji zostaną opublikowane w grudniowym numerze Global Finance.

Global Finance to niezależny magazyn finansowy wydawany od 1987 roku. Co roku wybiera najlepsze systemy bankowości internetowej na świecie. Zwycięzcy World’s Best Internet Bank wyłaniani są w poszczególnych regionach: Europie Zachodniej, Europie Środkowo-Wschodniej, Ameryce Północnej, Ameryce Łacińskiej, Azji i Pacyfiku, Bliskim Wschodzie i Afryce. Wyróżnienia te od lat uznawane są za znak najwyższej jakości usług bankowych.