Informacje prasowe


25.09.2018

Udostępnij

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
Bank Millennium po raz kolejny na podium we wszystkich kategoriach rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka”

W tegorocznej edycji rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka” Bank Millennium ponownie stanął czterokrotnie na podium, zdobywając laury we wszystkich kategoriach. Zajął 1. miejsce w kategorii „Bankowość mobilna”, 2. miejsce w kategorii „Bank dla Kowalskiego” oraz 3. miejsca w kategoriach „Bankowość internetowa” i „Bankowość hipoteczna”. Nagrody odebrał Wojciech Rybak, Członek Zarządu Banku Millennium.

- Od kilku już lat należymy do ścisłej czołówki w rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka”. W tym roku, podobnie jak dwa lata temu, znaleźliśmy się na podium we wszystkich kategoriach, a w „Bankowości mobilnej”, mimo silnej konkurencji, utrzymaliśmy pozycję lidera. Wyróżnienia we wszystkich kategoriach oznaczają, że cała organizacja odznacza się wysoką jakością, a strategia dążenia do bycia najbardziej spersonalizowanym bankiem, stawiającym potrzeby i zadowolenie klientów w centrum uwagi, przynosi efekty. Cieszy mnie to, że rozumiemy jak bankować w coraz bardziej cyfrowym i wymagającym jakości otoczeniu – komentuje Wojciech Rybak, Członek Zarządu Banku Millennium.

Nagrody w rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka” przyznawane są w czterech kategoriach: „Bank dla Kowalskiego”, „Bankowość internetowa”, „Bankowość mobilna” i „Bankowość hipoteczna”. Podobnie jak w poprzednich latach banki oceniane były w czterech kategoriach metodą „mystery shopping”. Wcielający się w rolę tajemniczych klientów audytorzy firmy badawczej Kantar Millward Brown przez trzy miesiące testowali jakość obsługi oraz ofertę największych banków w Polsce. Na każdym etapie oceniali i punktowali jakość i funkcjonalność poszczególnych usług. O pozycji banków w każdym z rankingów decydowała suma zdobytych punktów.