18.01.2022
Bank Millennium po raz kolejny na podium rankingu klientów detalicznych
Bank Millennium kolejny raz znalazł się na podium w rankingu satysfakcji klientów indywidualnych, według raportu „Monitor satysfakcji klientów detalicznych banków” ARC Rynek i Opinia. Bank Millennium został liderem w kategorii Punkty styku (infolinia, wizyta w oddziale, bankowość elektroniczna i aplikacja mobilna, strona internetowa). Był drugi w rankingu polecania oraz satysfakcji i lojalności klientów. W badaniu oceniono 11 banków.
- Wyróżnienie w rankingu przyznane przez klientów to powód do ogromnej satysfakcji w dynamicznie zmieniającym się świecie ich potrzeb. Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywne opinie. Dbałość oraz dobre relacje i doświadczenia są dla nas niezmiennie najwyższym priorytetem. W przyjętej przez nasz bank strategii na lata 2022 – 2024 inspirują nas ludzie, co oznacza że rozmawiamy z nimi, wsłuchujemy się w ich potrzeby i dostarczamy rozwiązania, które będą ułatwiać im codzienne życie. Wspiera nas w tym technologia, dzięki której coraz więcej klientów ma nas pod ręką. Bardzo uważnie śledzimy rynek i trendy oraz rankingi satysfakcji. Wyciągamy wnioski i codziennie usprawniamy sposób w jaki działamy. W dobie hiperindywidualizacji ludzie chcą się czuć wyjątkowo. Oczekują, że marki zrozumieją i odpowiedzą na ich indywidualne potrzeby. Staramy się, by tak było zawsze i w każdym punkcie kontaktu naszego banku z klientem. – powiedział Wojciech Rybak, Członek Zarządu Banku Millennium.
Bank Millennium został liderem rankingu dzięki klientom. Zwyciężył w kategoriach: Punkty styku (infolinia, wizyta w oddziale, bankowość elektroniczna i aplikacja mobilna, strona internetowa) oraz Produkty i Opłaty i prowizje. Znalazł się również w gronie liderów w rankingu polecania, satysfakcji i lojalności klientów oraz jakości obsługi na infolinii.
Badanie zostało zrealizowane od października do grudnia 2021 r, metodą CAWI. Łącznie w 11 przebadanych bankach przeprowadzono N=2540 wywiadów na grupie osób w wieku 18-65 lat, posiadaczy kont w danym banku. Każdy bank oceniało około 250 jego klientów.
Więcej informacji o wynikach raportu znajduje się na stronie ARC Rynek i Opinia.