Informacje prasowe


05.03.2024

Udostępnij

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
Bank Millennium odświeża format reklamowy

Ruszyła nowa kampania TV Banku Millennium w odświeżonym formacie reklamowym. Nowy spot promuje konto Millennium 360° ze zwrotami za zakupy online zintegrowanymi w aplikacji oraz usługami wielowalutowymi.

W najnowszej kampanii reklamowej Banku Millennium do Radosława Kotarskiego, ambasadora marki od blisko dziesięciu lat, dołącza nowa postać, znany aktor młodego pokolenia – Maciej Musiał.

- Radosław Kotarski pozytywnie zapisał się w świadomości naszych odbiorców i w dalszym ciągu będzie ambasadorem marki. Sprawdza się w tej roli, uosabiając tradycyjne wartości związane z bankowością. Wprowadzenie nowej postaci, w osobie Macieja Musiała, dodatkowo ożywia stosowaną konwencję, wnosi powiew świeżości i spontaniczność. Rzetelność, profesjonalizm, bezpieczeństwo i zaufanie w połączeniu z nowoczesnością, dynamizmem i mobilnością, które cechują Bank Millennium, to zestawienie cenione przez naszych klientów. Duet Kotarski – Musiał wydaje się być idealnym nośnikiem wartości marki banku – podsumowuje Beata Krupińska, dyrektorka Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku Millennium.

W aktualnej kampanii bank promuje konto Millennium 360°- inspirowany potrzebami klientów, bezpłatnie prowadzony rachunek. Połączony jest z szeroką ofertą spersonalizowanych usług w superaplikacji mobilnej, usługami korzystnego przewalutowania, jedną kartą do płacenia w wielu walutach i zwrotami za zakupy online w blisko 800 sklepach internetowych. Część wydanych pieniędzy wraca na konto klienta po potwierdzeniu transakcji.

Wniosek o uruchomienie konta Millennium 360° można wypełnić online, weryfikując tożsamość np. za pomocą selfie wykonanego w aplikacji mobilnej lub przez konto w innym banku. Konto może zostać uruchomione w nawet 5 minut od złożenia wniosku z weryfikacją za pomocą selfie, bądź nawet w 15 minut, gdy weryfikacja odbywa się przez zalogowanie na swoje konto w innym banku, by potwierdzić tożsamość. Zachętą do skorzystania z usług banku może być również wysoka pozycja w rankingu "Przyjazny Bank Newsweeka". W 2023 roku Bank Millennium zajął pierwsze miejsca w obu kategoriach zestawienia: „Bankowość zdalna” i „Bank dla Kowalskiego”.

Reklamę telewizyjną będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTubelink otwiera się w nowym oknie. Kampania będzie prowadzona także w internecie. Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja Change Serviceplan. Media zakupił dom mediowy Starcom.

Więcej informacji o promocji na www.bankmillennium.pllink otwiera się w nowym oknie.