Informacje prasowe


24.09.2012

Bank Millennium najlepszym bankiem internetowym w Polsce

Bank Millennium został uznany za najlepszy i najbardziej przyjazny bank internetowy w Polsce w rankingu magazynu Newsweek „Bank Przyjazny – Bankowość Internetowa".

Awans z 3. miejsca w ubiegłorocznym rankingu, na 1. w tym roku, bank zawdzięcza najlepszym ocenom osiągniętym w większości ocenianych kategorii: pozyskanie i utrzymanie klienta (87,2 pkt), kanały komunikacji (42,8 pkt), kanały operacji (64,4 pkt), jakość obsługi (62,1 pkt). Łączny wynik w wysokości 257 pkt przyniósł Bankowi Millennium niekwestionowane zwycięstwo.

W rankingu generalnym „Bank Przyjazny – Klient indywidualny", oceniającym poziom usług dla klientów indywidualnych, Bank Millennium został sklasyfikowany na 2 miejscu (w roku poprzednim był 3.). Tu także swoją pozycję bank zawdzięcza wysokim ocenom osiągniętym we wszystkich subkategoriach: cechy placówki (46,1 pkt), jakość obsługi (116,9 pkt), pozyskanie i utrzymanie klienta (120,3 pkt). Osiągnięte 283 pkt, to tylko o 2 mniej, niż wynik banku, który zwyciężył. W zeszłym roku po raz pierwszy znaleźliśmy się w pierwszej trójce rankingu, w tym poprawiliśmy jeszcze swoją pozycję oraz zwyciężyliśmy w ważnej dla nas kategorii oceniającej banki internetowe - powiedział Bogusław Kott, Prezes Zarządu Banku Millennium. To potwierdzenie, że skutecznie budujemy profesjonalne i przyjazne relacje z naszymi klientami, a oni potrafią to docenić. Chciałbym, żeby pozycje w tegorocznym rankingu Bank Przyjazny „Newsweeka" były wyznacznikiem poziomu naszych usług także w przyszłości.

Ranking „Przyjazny Bank Newsweeka" uznawany jest za najbardziej prestiżowy w Polsce. Powstaje na podstawie wyników badań typu Mystery Client, w których wyspecjalizowani audytorzy z firmy badawczej Millward Brown SMG/KRC wcielają się w prawdziwych Klientów, oceniając praktycznie wszystkie elementy obsługi klientów zarówno w tradycyjnych, jak i elektronicznych kanałach obsługi.