Informacje prasowe


22.03.2024

Udostępnij

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
Bank Millennium na podium rankingu Instytucja Roku

Bank Millennium z tytułem zwycięzcy w kategorii „Najlepszy Zdalny Proces Otwierania Konta” w plebiscycie portalu mojebankowanie.pl. Poznaliśmy właśnie rezultaty 9 edycji rankingu Instytucja Roku.

W kategorii „Najlepszy Zdalny Proces Otwarcia” przedstawiciele portalu uruchomili 140 rachunków osobistych. Korzystali z oferowanych przez banki form zdalnego założenia kontalink otwiera się w nowym oknie, które nie wymagają kontaktu z pracownikiem w placówce lub z kurierem. Wykorzystali metody potwierdzenia tożsamości z wykorzystaniem selfie, e-dowodu oraz logowania do innego banku. Wyniki są odzwierciedleniem poziomu satysfakcji klientów z procesu uruchomienia konta.

W tegorocznym rankingu Instytucja Roku aplikacja mobilna Banku znalazła się na drugim miejscu spośród 13 ocenionych. Pod uwagę brano możliwości aplikacji oraz opinie użytkowników w sklepach Google Play i App Store. Bank wywalczył jeszcze statuetki w kategoriach najlepszej obsługi w kanałach zdalnych, najlepszej bankowości internetowej oraz najlepszego procesu otwarcia konta w placówce. W ogólnej klasyfikacji plebiscytu Bank Millennium może pochwalić się trzecią pozycją, znacząco lepszą niż w poprzedniej edycji.

Praca nad aplikacją nie kończy się z momentem wprowadzenia jej do sklepu. Dopóki klienci chcą korzystać z naszych rozwiązań, dopóty będziemy działać, żeby zapewnić im usługi na jak najwyższym poziomie. Doskonalenie aplikacji to ścieżka, a nie cel sam w sobie. W Banku Millennium jednak kluczowy dla nas jest rozwój w odpowiedzi na głos użytkownika. Na przestrzeni lat – a aplikacja Banku Millennium ma już ich kilkanaście – obserwowaliśmy, jak zmieniały się potrzeby naszych klientów. Od technologicznej nowinki aplikacje bankowe dotarły do miejsca, w którym dla wielu klientów są tożsame z bankiem. Bank bez wygodnej, niezawodnej i bezpiecznej aplikacji mobilnej staje dzisiaj w drugim szeregu. Nasze aplikacje mobilne – ta dla klientów indywidualnych i ta dla firm – są w czołówce aplikacji bankowych, ale wszystkie departamenty banku każdego dnia pracują na to, żeby tę wysoką pozycję utrzymać. – mówi Halina Karpińska, dyrektorka Departamentu Bankowości Elektronicznej.

Proces zakładania konta jest jednym z najważniejszych w banku, bo jest to moment, w którym klient nawiązuje z nami relację. Dzisiaj coraz więcej osób decyduje się na proces zdalny, dlatego zależy nam, żeby już w tym pierwszym momencie w aplikacji nowy klient wiedział, że jest dla nas najważniejszy. Zależy nam, aby oferować jak najprostsze rozwiązania, ale jednocześnie dostosowujemy się do nowych regulacji. Kolejne zmiany i usprawnienia w procesie planujemy w oparciu o najnowsze trendy technologiczne i rozwiązania, które łączą wygodę i cyberbezpieczeństwo. Analizujemy możliwość wdrożenia procesu wykorzystującego profil mObywatel oraz profil osobisty z e-dowodu, które mogą nieść ze sobą mniejsze ograniczenie dla klienta (np. brak limitu transakcyjnego). – dodaje Tomasz Brzostowski, kierujący Wydziałem Sprzedaży w Kanałach Elektronicznych w Banku Millennium

W Banku Millenium projektujemy standardy i modele rozmów w taki sposób, aby łączyć perspektywy klient-pracownik-biznes. Stawiamy na długofalową relację, a nie jednorazową sprzedaż. Dzięki takiemu podejściu możemy zaproponować klientom produkty i usługi odpowiadające na ich potrzeby, a naszym pracownikom narzędzia, które wspierają spotkanie. Pracownik wie, jak poprowadzić naturalną i nastawioną na poznanie klienta rozmowę. Wie, które produkty są dopasowane i co zrobić, żeby klient wyszedł zadowolony z placówki. – podkreśla Agnieszka Otolińska-Grabska, kierowniczka zespołu zarządzania jakością CX w Departamencie Jakości.

W 9 edycji rankingu Instytucja Roku miano „Najlepszej Placówki Bankowej w Polsce” wywalczyło 15 oddziałów Banku Millennium. Statuetki powędrują do dwóch placówek w Warszawie oraz do: Sopotu, Rzeszowa, Rudy Śląskiej, Poznania, Opola, Łodzi, Krakowa, Katowic, Jeleniej Góry, Gliwic, Częstochowy, Włocławka i Zielonej Góry.

Bank Millennium jest ogólnopolskim, nowoczesnym bankiem oferującym swoje usługi wszystkim segmentom rynku poprzez sieć placówek, sieci indywidualnych doradców i bankowość elektroniczną. Wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie i najlepsze tradycje bankowości, z powodzeniem konkurując we wszystkich segmentach rynku finansowego.

Więcej informacji o banku na www.bankmillennium.pl.